A cégstruktúra átalakítás lehetőségei – Cégből cégcsoport, cégeladás, generációváltás, bizalmi vagyonkezelés

KEZDÉS DÁTUMA2020. november 25.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2020. november 25.

RÉSZVÉTELI DÍJ17.940 Ft/fő + ÁFA

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2020. november 24.

HELYSZÍNDanubius Hotel Helia****, vagy online ÉLŐ előadás

Rendezvény ajánlása  

Rendezvény program

Hiánypótló gyakorlati, szakmai konferenciánkon a cégek strukturális átalakításának lehetőségei kerülnek bemutatásra. Előadóink lépésről lépésre számba veszik a cégcsoporttá alakítás kérdését, a cég eladás szempontrendszerét, a generációváltáson át egészen a bizalmi vagyonkezelésig.

A képzésen tantermi vagy online élő formában is részt vehet! Kérjük, a jelentkezés leadásakor jelölje meg választását!

Előadók:

Szendrői Gábor

Danku Tamás

Csővári István

Krausz Zoltán

Főbb témakörök:

Indokok, érvek, amelyek miatt egy KKV-t érdemes cégcsoporttá alakítani
▪ A cégcsoporttá alakítás előnyei
▪ Milyen funkciójú csoportcégeket célszerű a cégstruktúrában kialakítani
▪ Ezek optimális végrehajtása adózási, jogi és üzleti szempontból
▪ Generációváltás a cégcsoport szemszögéből
▪ Mire lehet, és mire nem lehet külföldön céget létrehozni

▪ CMBP-s tranzakciós tapasztalatok
Jól kiszerelt, azaz strukturáltság szempontjából jól szervezett cégek
▪ Mi az tulajdonos számára az érték abban, ha a vállalata jól kiszerelt?
▪ Rosszul kiszerelt, azaz alul-strukturált vállalatok
▪ Hogyan függ össze a cég kiszerelése a cégeladással

▪ Hogyan építsünk menedzsmentet?
▪ A tulajdonos kivonulása az operatív feladatokból
Cégeladás vagy generációváltás profin – hogyan készítsem fel a cégem?
▪ Kontrollban maradni – a hátralépés és további növekedés alapvető feltétele
▪ Bemutatjuk az elvégzendő feladatokat, ezek kockázatait, várható erőforrásigényt és nehézségeket

Magán és vállalati vagyon szétválasztása
▪ Hosszú távú kockázatok feltárása és kezelése bizalmi vagyonkezeléssel
▪ Több generáció változó személyes igényéinek és szükségleteinek kezelése
▪ A bizalmi vagyonkezelési szerződés megfelelő struktúrájának kialakítása
▪ Vagyonrendelők és kedvezményezettek közötti vitás esetek kezelése
Mikor és hogyan érdemes eseti vagy professzionális bizalmi vagyonkezelőt választani
▪ Family office létrehozásának lépései

 

Szervező

Infoszféra Kft.

2315, Szigethalom Mű út 300. Rott Andrea +36 70 338 1887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek

Részvételi díj

17.940 Ft/fő + ÁFA
Ebéd (tantermi részvételnél, igény esetén): 3500 Ft/fő + ÁFA

ONLINE RÉSZVÉTEL ESETÉN

13.392 Ft/fő + ÁFA A képzésen tantermi vagy online élő formában is részt vehet! Kérjük, a jelentkezés leadásakor jelölje meg választását!
Az ár tartalmazza:
  • személyes részvétel esetén a nyomtatott kiadvány, a reggeli bekészítés (és igény esetén az ebéd) költségét
  • online részvétel esetén  a kiadvány anyagát elektronikus formában
A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.  
Online előadáshoz való csatlakozás technikai feltételei: Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül zajlik. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak. A szakmai nap bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség, ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás. A rendezvény előtt 1 nappal a hallgatóknak kiküldjük az MS Teams megnyitásához szükséges linket. A közvetítésbe a rendezvény megkezdése előtt 30 perccel tud csatlakozni. Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.  
Jelentkezési és részvételi feltételek: 1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól. 2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat. 3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. 4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették. 5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk Lemondási feltételek: Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu
 
Kategória: