A TELEFONÁLÁS KULTÚRÁJA AZ ÜZLETI ÉLETBEN – Menedzserképző Központ Workshop

KEZDÉS DÁTUMA2019. május 21.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. május 21.

IDŐPONT13.00 - 17.00

RÉSZVÉTELI DÍJ24.900 Ft +áfa

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. május 20.

HELYSZÍNStar City Hotel, 1078 Budapest, István u. 14.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

hatekony_telefonalas5_584x300

Legyen telefonon is kimagasló a kommunikációja!

„A stílus maga az ember”, tartja a mondás, és ez igaz a telefonálásra is. A telefonos kommunikáció szerves része a vállalati arculat és a személyes márkánk kialakításának. A telefonos kapcsolat az online és a személyes jelenlét előnyeit ötvözi, a szerepe kulcsfontosságú. Jöjjön el a képzésünkre, és tökéletesítse telefonos kommunikációját!

A workshop mindenki számára hasznos, aki rendszeresen használja a telefont a kapcsolatfelvételhez és kapcsolattartáshoz a napi munkája során.A képzés különösen ajánlott vezetőknek, az értékesítés, a marketing, illetve az ügyfélszolgálat területén tevékenykedő szakembereknek, ügyfélmenedzsereknek.

Tematika:

– A telefonálás funkciói az ügyfélkapcsolatok fejlesztésében
• Kiaknázatlan lehetőségek a telefonálásban

– Felkészülés a telefonálásra
• Gyakorlati tanácsok a felkészüléshez

– A telefon és a protokoll
• Etikett-alapok a telefonáláshoz

– A hatásgyakorlás 3 pillére a telefonban
• Hangulat, a mosoly fontossága
• Hang-hordozás
• Szóbeliség

– Személyesség kialakítása a beszélgetésekben
• Verbális fordulatok használata
• A kérdezés szerepe

– A DISC-tipológia telefonos változata
• Kommunikációs praktikák a 4 személyiségtípushoz

– A kifogáskezelés alapelvei

– „Kérdezz-felelek” blokk
Kötetlen beszélgetés, csoportos konzultáció az előadóval, ahol a résztvevők feltehetik a kérdéseiket, és tanácsokat kérhetnek személyre, illetve cégre szabottan.

A workshop hatására:

– nő a résztvevők magabiztossága;
– pozitív megerősítéseket kapnak;
– átfogó és rendszerezett tudáshoz jutnak;
– ötleteket, tanácsokat, útmutatót kapnak;
– megismerik a fejlődési pontokat;
– új ismeretekkel bővül az eszköztáruk.

A rendezvény fő szakmai partnere Németh Attila telefonálási specialista (www.telefonalas.com).

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

Az esemény részvételi díja: 24 900 Ft + áfa

Tréner: Németh Attila, telefonálási specialista (www.telefonalas.com)A rendezvény időtartama: 13.00 – 17.00 /kávészünettel – A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást./
Maximális létszám: 50 fő
Május 3-ig (péntek) történő jelentkezés esetén 23 000 Ft + áfa a részvételi díj!

Szervező

Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft.

1092 Budapest, Hőgyes Endre u. 13. 3/19., 119 kcs. Ács Nóra 872-2187
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
A Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. a regisztrációt követően díjbekérőt állít ki 8 napos fizetési határidővel, átutalásos kiegyenlítési móddal. Eltérő igények esetén természetesen szívesen alkalmazkodunk a partnerhez, kéréseiket a fenti űrlapon, az „Egyéb számlázási információ, megjegyzés” rovatban legyenek szívesek jelezni. A számlán az étel és az ital közvetített szolgáltatás. Kérjük, az esetleges ételérzékenységet előre jelezzék.
A részvétel lemondását a Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. kizárólag írásban fogadja el. Lemondás esetén van lehetőség a delegálásra, azonban amennyiben a jelzés a rendezvény előtti 10. napon, vagy azon belül történik, a jelentkező köteles a teljes díj kifizetésére.
A jelentkezési lap kitöltésével a szolgáltatás megrendelésre kerül, a fenti fizetési- és lemondási feltételek elfogadásával. A rendezvény résztvevői hozzájárulnak, hogy róluk a rendezvény ideje alatt kép- és/vagy hanganyagok készüljenek.
Az adatok kitöltésével hozzájárul ahhoz, hogy a Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. a megadott elérhetőségekre reklámtartalmú anyagokat küldjön.