Adatvédelmi szakemberek, adatvédelmi tisztviselők, DPO-k gyakorlati továbbképzése – Hatásvizsgálat, incidenskezelés a gyakorlatban

KEZDÉS DÁTUMA2019. október 09.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. október 09.

IDŐPONT10.00 - 15.00

RÉSZVÉTELI DÍJ39.900 Ft/fő + ÁFA (Október 5-ig történő jelentkezés esetén 20 százalék kedvezmény.)

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. október 08.

HELYSZÍNHunguest Hotel Millenium, 1089 Budapest, Üllői út 94-98.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

Az elmúlt években országos szinten sok százan vettek részt adatvédelmi tisztviselő képzéseinken és tettek sikeres vizsgát a képzés után. Sokan közülük DPO-ként, sokan adatvédelmi szakemberként, és van, aki cégvezetőként alkalmazza napi szinten az ott megszerzett tudást.

A GDPR szabályainak betartása még mindig sokuknak nagy fejtörést okoz.

Ügyfeleink részéről felmerült az igény a továbbképzésre, ezért egy olyan gyakorlati napot kínálunk számukra, ahol a tapasztalatok során felmerült kérdések megvitatása kapja a főszerepet. A gyakorló szakemberek számára is sok még a nehezen megválaszolható kérdés. A rendezvény során külön hangsúlyt kapnak a kérdéses esetek!

A képzés a DPO-képzéshez hasonlóan kiscsoportos formában (max. 40 fő) kerül.

Jelentkezéseket a beérkezések sorrendjében, a szabad helyek függvényében tudunk fogadni.

Főbb témakörök:

  • Az európai hatóságok esetjoga
  • A NAIH tapasztalatok, állásfoglalások, bírságok, konkrét esetek
  • Egy adatkezelés elindítása
  • Új adatkezelés esetén mire kell odafigyelni, milyen adatvédelmi teendői vannak?
  • Személyes adat vagy sem?
  • Adatkezelő vagy adatfeldolgozó, mi az adatkezelés jogalapja?
  • Hogyan kell elkészíteni egy adatkezelési tájékoztatót?
  • Példák adatkezelési tájékoztatókra
  • Érdekmérlegelési teszt a gyakorlatban
  • Hatásvizsgálat a gyakorlatban
  • Milyen esetben és hogyan kell adatvédelmi hatásvizsgálatot készíteni?
  • Incidenskezelés
  • Önök kérték –  képzés tematikáját és tartalmát is alakíthatják a résztvevők.

A továbbképzésen lehetőség van a céges honlapok gyorselemzésére a résztvevők és az előadó segítségével. A jelentkezők előzetesen leadhatják kérdéseiket, témafelvetéseiket az előadónak, aki azokat beiktatja a napi programba.
(Minden előzetes visszajelzést az info@infoszfera.hu email címre várunk)

Előadó:  Dr. Kulcsár Zoltán – adatvédelmi szakjogász, informatikus mérnök

RÉSZVÉTELI DÍJ: 39.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK:

30% kedvezménnyel  27.930 Ft/fő + ÁFA,  ha egy cégtől többen jelentkeznek.

20% kedvezménnyel  31.920 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  október 5-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom, Mű út 300. Rott Andrea +36703381887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu