ADATVÉDELMI TISZTVISELŐ (DPO) ELŐADÁS

KEZDÉS DÁTUMA2018. október 18.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2018. október 18.

IDŐPONT10.00 - 15.30

RÉSZVÉTELI DÍJ24.500 Ft+Áfa/Fő

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2018. október 17.

HELYSZÍNHajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

ADATVÉDELMI TISZTVISELŐ (DPO) ELŐADÁS

2018.10.18. Debrecen


Ajánló

2016 tavaszán elfogadásra és kihirdetésre került az új, uniós szinten kötelező Általános Adatvédelmi Rendelet (2016/679/EU rendelet – GDPR – General Data Protection Regulation), mely a jelenleg hatályos magyar (és uniós tagállamokbeli) adatvédelmi szabályrezsimet alapjaiban és elveiben változtatja meg.

10:00-12:30 ELMÉLETI RÉSZ 

  1. Bevezetés
  2. Az adatvédelmi tisztviselő kijelölése
  3. A rendelet által használt fogalmak tisztázása
  4. A DPO-val szemben támasztott elvárások
  5. Az adatvédelmi tisztviselő jogállása
  6. Az adatvédelmi tisztviselő feladatai:
    a) A GDPR-nek való megfelelés vizsgálata
    b) A DPO szerepe az adatvédelmi hatásvizsgálat tekintetében
    c) Együttműködés a felügyeleti hatósággal
    d) nyilvántartások vezetése
  7. NAIH állásfoglalások a DPO-val kapcsolatban

13:00 – 15:00 GYAKORLATI RÉSZ 

  1. Adatvagyon fogalma
  2. DPO teendői ezzel kapcsolatosan:
    a) az adatvagyon leltár jogi alapjai
    b) felkészülés a leltározásra, a leltár megtervezése
    c) a leltározás menete és lezárása
  3. Teendők a leltározás után:
    a) szegmentálás
    b) tisztítás
    c) adatátadási mátrix összeállítása
  4. Adatvédelmi auditról:
    a) alkalmassági audit
    b) megfelelőségi audit
  5. Adatkezelési tevékenységek nyilvántartása:
    a) dokumentálás
    b) ellenőrzés
    c) felülvizsgálat
    d) érdekmérlegelés
    e) hatásvizsgálat
    f) kiigazítás
  6. Adatvédelmi tisztviselő, mint hivatás
  7. Adatvédelmi tisztviselő feladatai az adatvédelmi tudatosság kialakítása során
  8. Kapcsolat az ügyféllel
  9. Kapcsolat az érintettekkel
  10. Kapcsolat a NAIH-val

 


ELŐADÓK:

Dr. X. Pál Zoltán

ügyvéd – infokommunikációs szakjogász,
kommunikáció-technikai mérnök, Rácz és Pál Ügyvédi Iroda

Dr. Rácz József

– ügyvéd, Rácz és Pál Ügyvédi Iroda

IDŐPONT:

2018.október 18. (10:00-15:30)

HELYSZÍN:

Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Jelentkezzen most az előadásra és regisztráljon kedvezményes részvételi díjon 2018.10.11-ig!

 

RÉSZVÉTELI DÍJ

Alapár: 24.500 Ft+Áfa/Fő

Kedvezményes ár: 22.500 Ft+Áfa/Fő, amennyiben jelentkezését elküldi 2018. október 11-ig.

Csoportos kedvezmény: 20.500 Ft+Áfa/Fő, 3 vagy több fő együttes jelentkezése esetén 2018. október 11-ig.

A részvételi díj tartalmazza:

Ellátás:

  • Reggeli: kávé/tea, üdítő/víz, sós-édes aprósütemények
  • Ebéd: kávé/tea, üdítő/víz, szendvicsek, saláták, gyümölcs

Regisztráció során:

  • Előadás anyag, mappa, toll, jegyzet
  • Előadást követően résztvevőink elektronikusan is megkapják az előadás anyagát

 Jöjjön el és készüljön fel szakértői útmutatás segítségével!

Szervező

MAVOR Legal Kft.

Munkás u. 64 Aktualis-MA.hu csapata +3670 514 2201 és +3670 420 3130
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Kedvezmények akkor érvényesek, ha a kedvezményre jogosító időszakban történő jelentkezés leadása megtörténik, és annak visszaigazolása 48 órán belül megérkezik a jelentkezőhöz. Továbbá feltétel, hogy konferencia időpontjáig a részvételi díj jóváírásra kerüljön a visszaigazolásban szereplő bankszámlán. Amennyiben a kedvezményes részvételi díj jóváírása nem történik meg a rendezvény napjáig, abban az esetben a végszámlán a teljes részvételi díj kerül kiszámlázásra, amely nem tartalmaz kedvezményt! (Kiviételt képeznek azok az állami/közintézmények, melyek csoportos jelentkezést adtak le.)