Adózás – Számvitel 2020.

KEZDÉS DÁTUMA2019. december 10.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. december 11.

RÉSZVÉTELI DÍJ29.900 Ft/fő + ÁFA / képzési nap

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. december 09.

HELYSZÍNHunguest Hotel Millenium

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

Készüljön fel időben a jövő évi jogszabály változásokra! Adónapunkon teljes áttekintést kaphat a 2019 nyári, és az őszi adócsomagban elfogadott 2020. évi változásokról. A gazdasági, pénzügyi, könyvelési és számlázási szakemberek nagy gondosságot és körültekintést igénylő munkájához ad szakmai tanácsot, felkészítést 2 napos konferenciánk.

A 2 napos képzés elvégzésével regisztrált mérlegképes könyvelők (vállalkozási szakirányon) megszerezhetik éves kötelező kreditpontjaikat a 2019. képzési évre. (Az akkreditáció folyamatban van.)


KREDITPONTOK:

A rendezvényen való részvételért mérlegképes könyvelők, könyvvizsgálók, adószakértők, adótanácsadók és okleveles adószakértők kreditpontot kaphatnakAz akkreditáció folyamatban van!

Esetleges kreditpont igényét kérjük, a jelentkezési lapon jelezze!

Előadók:

Bonácz Zsolt – adótanácsadó, adószakértő
Kardosné Birkás Anikó – okleveles könyvvizsgáló

Főbb témakörök: 

A 2 napos képzés elvégzésével a regisztrált mérlegképes könyvelők (vállalkozási szakirányon) megszerezhetik az éves kötelező kreditpontjaikat a 2019. képzési évre. (Az akkreditáció folyamatban van.)

  1. NAP: ADÓTÖRVÉNYEK 2020. (A 2020. JANUÁR 1-TŐL HATÁLYOS JOGSZABÁLYOK ALAPJÁN)
  2. NAP: SZÁMVITEL 2020.

A képzési napokra külön-külön is lehet jelentkezni! (Kérjük, ha csak az egyik napon szeretne részt venni, ezt a jelentkezési lapon, a megjegyzés rovatban szíveskedjen feltüntetni!)

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom, Dunasziget u. 18. Rott Andrea +36703381887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét. Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk. Jelentkezési és részvételi feltételek: 1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól. 2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat. 3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg. 4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik. 5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk. Lemondási feltételek: Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu