Az adatkezelés, iratkezelés, iratmegőrzés, iratselejtezés szabályozása a GDPR szerint

KEZDÉS DÁTUMA2020. november 16.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2020. november 16.

RÉSZVÉTELI DÍJ17.940

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2020. november 13.

HELYSZÍNHunguest Hotel MILLENNIUM *** vagy Online ÉLŐ előadás

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

Az előadáson személyesen, tanteremben, vagy online élő formában is részt vehet! Kérjük, a jelentkezés leadásakor jelölje meg választását!

 

A vállalkozások esetében nincs kötelező jogszabályi előírás arra, hogy az irataikat milyen formában tartsák nyilván, hogyan irattározzák, selejtezzék. A GDPR módosítások ismerete is nagyon fontos, hiszen a cégek rengeteg adatot kezelnek, a szabálytalan adatkezelés, pedig komoly szankciókat vonhat maga után.

Rendezvényünkön az államigazgatási szerveknek is és a vállalkozásoknak is a hatályos jogszabályi rendelkezések alapulvételével nyújtunk segítséget irataik kezelésére, megőrzésére, selejtezésére a GDPR szabályok betartásával.

 

Előadó:

Csóti Csaba – iratkezelési szakértő

 

Főbb témakörök:

▪ Adatkezelés szabályozása, a szabályozás szintjei, követelmények, elvárások
▪ EU rendelet követelményei
▪ Hazai törvények hatályos szabályai
▪ Ágazati szabályok
▪ Iratkezelés az államháztartásban és a vállalkozásoknál
▪ Iratokkal szemben támasztott követelmények
▪ Iratkezelés belső szabályozása, megoldások a gyakorlatban, hasznos tapasztalatok
▪ Iratmegőrzések szabályai
▪ Iratkezelés terén a GDPR érvényesítése
▪ Iratselejtezés, mint a selejtezési szabályzat speciális része, vagy nem szabályoztuk eddig az iratok selejtezését? Elektronikus iratkezelés. Hogyan válasszunk iratkezelő szoftvert?
▪ Feladat megoldás a tanultak alapján
▪ Konzultáció

 

Szervező

Infoszféra Kft.

2315, Szigethalom Mű út 300. Rott Andrea +36 70 338 1887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek

Részvételi díj

Tantermi részvétel esetén:

17.940 Ft/fő + ÁFA
Ebéd (igény esetén): 3500 Ft/fő + ÁFA  

Online részvétel esetén:

13.495 Ft/fő + ÁFA

  Az előadáson tantermi vagy online élő formában is részt vehet! Kérjük, a jelentkezés leadásakor jelölje meg választását!   Az ár tartalmazza:
  • személyes részvétel esetén a nyomtatott kiadvány, a reggeli bekészítés (és igény esetén az ebéd) költségét
  • online részvétel esetén  a kiadvány anyagát elektronikus formában
A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk. Jelentkezési és részvételi feltételek: 1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól. 2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat. 3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. 4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették. 5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk Lemondási feltételek: Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu Online előadáshoz való csatlakozás technikai feltételei: Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak. A szakmai nap bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon szükséges, a webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat! Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Kategória: