„AZ ALFÁTÓL A VETERÁNIG – GENERÁCIÓK SZAKMAKÖZI SZEMMEL” – Menedzserképző Központ Konferencia

KEZDÉS DÁTUMA2019. szeptember 24.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. szeptember 24.

IDŐPONT8.45 - 13.30

RÉSZVÉTELI DÍJ24 900 Ft + áfa (Szeptember 6-ig (péntek) történő jelentkezés esetén 23 500 Ft + áfa a részvételi díj!)

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. szeptember 23.

HELYSZÍNExpo Congress Hotel, 1101 Budapest, Expo tér 2.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

generaciok_konferencia_584x300-1

Konferencia vállalatvezetőknek, menedzsereknek, marketing- és HR-szakembereknek

Generációk online és offline térben – bemutatjuk a generációkat a munkaerőpiacon, illetve fogyasztóként és vállalatok ügyfeleiként egyaránt. Az eseményen szó lesz az alfa generációról, a Z, az Y, az X generációról, a baby boomerekről, és a veteránokról is!

Mobilon lógó huszonévesek és könyvet lapozgató hatvanasok. Agresszív piacszerzési stratégiákban hívő harmincasok és a „lassú víz partot mos” elvét követő ötvenesek.Generációk egymás mellett, akiknek első ránézésre nem sok közös témájuk lehet. A társadalom mégis működik, aminek a titka a kooperáció. Az együttműködés. Talán csak ritkán gondolunk bele abba, hogy milyen fontos szavai ezek létünknek. Az együttműködés, a közös munka ugyanakkor – ahogyan ezt naponta tapasztalhatjuk – nem mindig magától értetődő. Különböző kompetenciák, különböző problémakezelési attitűdök keverednek akár egy közös cél elérésére létrejött szervezetben is. Jó hír viszont, hogy a kooperáció tanulható, gyakorolható!

A Menedzserképző Központ konferenciájával az együttműködés természetes közegét modellezi majd: vállalatvezetők, menedzserek, HR-esek és marketingesek együtt merülhetnek el a generációs együttműködés kérdéseinek tanulmányozásában – ha úgy tetszik, kooperálva a közös cél érdekében. Mert a cél természetesen minden szakma képviselője számára ugyanaz: megérteni az egyes generációk nyelvét, céljait, motivációit. Megérteni ezeket a tényezőket, hogy aztán együtt, egy tökéletesebbre csiszolt cégben, tökéletesebbre csiszolt termékkel hódítsák meg a legkülönbözőbb generációkat.

Program:

8.45 – 9.15 Regisztráció
9.15 – 9.20 Moderátori köszöntők
Lipcsei András ügyvezető igazgató, Dr. Pendl & Dr. Piswanger Int. Kft.
Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.
9.20 – 9.45 GENERÁCIÓS ÖNISMERET; GENERÁCIÓS NYELVHASZNÁLAT; GENERÁCIÓK KÖZÖTTI PÁRBESZÉD; AI ÉS A GENERÁCIÓK
Egyeztetés alatt
9.45 – 10.10 A GENERÁCIÓK ÉRTELMEZÉSE A 21. SZÁZADBAN – 20. VS. 21. SZÁZADI ATTITŰDÖK A GENERÁCIÓK RENDSZERÉBEN
Mik az egyes generációk stílusjegyei? Mi a motivációjuk? Mi frusztrálja őket? Mi az érdeklődésük? Mi a napirendjük, és mik a szabadidő-eltöltési szokásaik?
Iglódi Csaba alapító, Parkway5521
10.10 – 10.55 GENERÁCIÓK A MUNKA VILÁGÁBAN - panelbeszélgetésModerátor: Lipcsei András ügyvezető igazgató, Dr. Pendl & Dr. Piswanger Int. Kft.A témákból: A generációk munkahely választási szokásai; Mit jelent a különböző generációk számára a szerethető munkahely és a cégkultúra? Meddig maradnak a generációk egy munkahelyen? Mit várnak el a munkaadóktól, mivel lehet őket leginkább motiválni, elkötelezetté tenni, megtartani és hogyan lehet a teljesítményüket növelni? Generációk megszólítása – employer branding – personal branding – work-life balance – flow; Az életkori sokszínűség üzleti előnyei, a generációk integrálása a munkahelyi környezetbe; Kormenedzsment – idősebb munkavállalók hatékony foglalkoztatása; Generációk közötti együttműködés és tudásátadás menedzselése a gyakorlatbanRésztvevők:
Bába-Szabó Magda HR és kommunikációs igazgató, Generali Biztosító Zrt.
Bőhm György HR főigazgató-helyettes, Magyar Posta Zrt.
Szabó Csaba vezérigazgató, DEVELOR Tanácsadó Zrt.
Honti Dániel ügyvezető igazgató, tulajdonos, HD-Honti Nyomda
Hevesi Lia munka- és szervezetpszichológus, life coach, tréner, Profiles International Hungary Kft.
10.55 – 11.25 Kávészünet
11.25 – 11.50 GENERÁCIÓS KÖRKÉP MARKETINGES SZEMMEL
generációk vásárlási szokásai; különbségek a vidéki és a városi vásárlók között; fizikai és internetes vásárlás; platform-, eszköz- és applikációhasználat; Milyen célra használják a világhálót a generációk, mit néznek rajta? A generációk online aktivitásának megoszlása
Kuti Géza kutatási vezető, iNOW RESEARCH
11.50 – 12.35 GENERÁCIÓK, REKLÁMOK, VÁSÁRLÁSOK  - panelbeszélgetés
Moderátor: Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.A témákból: A digitális átalakulás hatása a generációkra, digitális csatornák és eszközök; Trendteremtő generációk? Generációk, márkák, influencerek, reklámok; ReklámvakságRésztvevők:
Horváth Magyary Nóra kommunikációs ügyvezető igazgató, K&H Csoport
Bayer Bence marketing- és kommunikációs igazgató, Mellow Mood Hotels
Honti Dániel ügyvezető igazgató, tulajdonos, HD-Honti Nyomda
Dr. Papp-Váry Árpád dékán, Budapesti Metropolitan Egyetem, Turizmus és Marketing Intézet; alelnök, Magyar Marketing Szövetség
Kuti Géza kutatási vezető, iNOW RESEARCH
12.35 – 13.00 A GENERÁCIÓK KOMMUNIKÁCIÓS IGÉNYÉNEK VÁLTOZÁSA – VAN MIÉRT IZGULNI?
Mást se hallani a konferenciákon, mint hogy az Y és a Z generáció teljesen más – mást akar, máshogy lehet megszólítani – , mint az előző generációk, s ezáltal egy nagy fekete doboz, aminek a működési mechanizmusát senki sem tudta megfejteni. Tényleg így van? Mi az, ami nem változott és mi az, ami változott a fiataloknak szóló fogyasztói / ügyfél ill. munkavállalói kommunikáció tekintetében a korábbi évekhez képest? – erre keressük a választ.
Horváth Magyary Nóra kommunikációs ügyvezető igazgató, K&H Csoport
13.00 – 13.30 KÉRDEZZÜK MEG ŐKET! – interaktív beszélgetés a generációk egy-egy képviselőjével, a résztvevők bevonásával
13.30 – Programzárás

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

Az esemény részvételi díja: 24 900 Ft + áfa

Szeptember 6-ig (péntek) történő jelentkezés esetén 23 500 Ft + áfa a részvételi díj!

Csatlakozzon kiállítóként, szponzorként vagy egyéb partnerként (keresztmarketing partner, médiatámogató) a konferenciához!
További részletek: Ács Nóra ügyvezető igazgató, 70/264-3146

Szervező

Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft.

1092 Budapest, Hőgyes Endre u. 13. 3/19., 119 kcs. Ács Nóra 872-2187
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
A Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. a regisztrációt követően díjbekérőt állít ki 8 napos fizetési határidővel, átutalásos kiegyenlítési móddal. Eltérő igények esetén természetesen szívesen alkalmazkodunk a partnerhez, kéréseiket a fenti űrlapon, az „Egyéb számlázási információ, megjegyzés” rovatban legyenek szívesek jelezni. A számlán az étel és az ital közvetített szolgáltatás. Kérjük, az esetleges ételérzékenységet előre jelezzék. A részvétel lemondását a Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. kizárólag írásban fogadja el. Lemondás esetén van lehetőség a delegálásra, azonban amennyiben a jelzés a rendezvény előtti 10. napon, vagy azon belül történik, a jelentkező köteles a teljes díj kifizetésére.
A jelentkezési lap kitöltésével a szolgáltatás megrendelésre kerül, a fenti fizetési- és lemondási feltételek elfogadásával. A rendezvény résztvevői hozzájárulnak, hogy róluk a rendezvény ideje alatt kép- és/vagy hanganyagok készüljenek, valamint a rendezvény helyszíni kiadványában megjelentetésre kerüljön a nevük, az általuk képviselt vállalat nevével.
Az adatok kitöltésével hozzájárul ahhoz, hogy a Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. a megadott elérhetőségekre reklámtartalmú anyagokat küldjön.