Az EKÁER szám bevezetése óta eltelt idő bírságolási és ellenőrzési tapasztalatai, a gyakorlat és a szabályozás harmóniája

KEZDÉS DÁTUMA2018. június 07.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2018. június 07.

IDŐPONT10.00 - 14.00

RÉSZVÉTELI DÍJ21.500-Ft+Áfa/Fő (Május 30-ig történő jelentkezés esetén 20.500 Ft+Áfa/Fő, 3 vagy több fő esetén: 19.500 Ft+Áfa/Fő a részvételi díj.)

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2018. június 05.

HELYSZÍNNovotel Budapest Centrum, 1088 Budapest, Rákóczi út 43-45.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

Engedje meg, hogy figyelmébe ajánljuk az Aktuális-MA.hu csapatának előadását.

Az EKÁER szám bevezetése óta eltelt idő bírságolási és ellenőrzési tapasztalatai, a gyakorlat és a szabályozás harmóniája


BUDAPESTEN

Az EKÁER jogszabályi környezete gondoskodik arról, hogy az árufuvarozással kapcsolatos adókötelezettségeket, valamint az értékesítéshez kapcsolódó áfafizetési kötelezettséget mindenki teljesítse. A rendszer lényege, hogy azonnali jelleggel, valós időben lehet ellenőrizni az ország területére belépő, illetve az első értékesítési helyre történő szállítás során az áru tényleges felhasználásának körülményét és így az eltitkolni szándékolt adó feltárásában hatékonyan léphetnek fel az adóhatóság ellenőrei, hiszen az EKÁER bejelentések és az úthasználatot ellenőrző HU-GO (e-útdíj rendszer adataiból a NAV már nemcsak azt tudja, hogy egy fuvarozási tevékenységben közreműködő jármű merre halad, hanem azt is, hogy mit szállít, kik az érintettek, továbbá a magyar útszakaszban pontosan hol tart a szállítási eszköz. A rendszer alkalmazásával lehetőség nyílik a valós időben történő kockázatelemzésre és az esetleges adóelkerülés megakadályozására.

- Kisgyörgy Ilona -

okleveles könyvvizsgáló,
adószakértő, okleveles közgazda, szociológus

 2018.  június 07. (10:00 – 14:00)

HELYSZÍN: BUDAPEST – NOVOTEL BUDAPEST Centrum

Részletek a tematikából

  1. JOGSZABÁLYI HÁTTÉR
  2. EKÁER RENDSZERE, FELÉPÍTÉSE
  3. KOCKÁZATOS TERMÉKEK, KOCKÁZATOS ÉLELMISZEREK
  4. PÉLDÁK A GYAKORLATBÓL
  5. SZANKCIÓK

RÉSZVÉTELI DÍJ

ALAPÁR: 21.500.-Ft+Áfa/Fő

KEDVEZMÉNYES ÁR: 20.500.-Ft+Áfa/Fő amennyiben jelentkezését elküldi 2018.05.30-ig

CSOPORTOS KEDVEZMÉNY:  19.500.-Ft+Áfa/Fő vagy több fő együttes jelentkezése esetén, amennyiben jelentkezését elküldi 2018.05.30-ig

A részvételi díj tartalmazza:

ELLÁTÁS

Reggeli: kávé/tea, üdítő/víz, sós-édes aprósütemények

Ebéd: kávé/tea, üdítő/víz, szendvicsek, saláták, gyümölcs

REGISZTRÁCIÓ SORÁN

Előadás anyag, mappa, toll, jegyzet

Előadást követően résztvevőink elektronikusan megkapják az előadás anyagát

Szervező

MAVOR Legal Kft.

4034, Debrecen Munkás u. 64 Aktualis-MA csapata +3670 514 2201 és +3670 420 3130
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Kedvezmények akkor érvényesek, ha a kedvezményre jogosító időszakban történő jelentkezés leadása megtörténik, és annak visszaigazolása 48 órán belül megérkezik a jelentkezőhöz. Továbbá feltétel, hogy konferencia időpontjáig a részvételi díj jóváírásra kerüljön a visszaigazolásban szereplő bankszámlán. Amennyiben a kedvezményes részvételi díj jóváírása nem történik meg a rendezvény napjáig, abban az esetben a végszámlán a teljes részvételi díj kerül kiszámlázásra, amely nem tartalmaz kedvezményt! (Kiviételt képeznek azok az állami/közintézmények, melyek csoportos jelentkezést adtak le.) Lemondási feltételek: Lemondást kizárólag írásban az info@aktualis-ma.hu e-mailcímre fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt 7 nappal. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + ÁFA költséget adminisztrációs díjként kiszámlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban előzetesen lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! A rendezvényről való távolmaradás nem mentesíti a jelentkezőt a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól, azonban a résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség az 1. pontban található elérhetőségeken.