Az új polgári perrendtartási törvény alakuló gyakorlata

KEZDÉS DÁTUMA2019. február 26.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. február 26.

IDŐPONT09.00 - 17.00

RÉSZVÉTELI DÍJ29.900 Ft +Áfa

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. február 25.

HELYSZÍNHunguest Hotel MILLENIUM, 1089 Budapest, Üllői út 94-98.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

2018. január 1-jén hatályba lépett a Polgári perrendtartásról szóló új törvény, komoly erőpróba elé állítva a jogalkalmazókat. Kiemelt jelentőséget ad az új törvény és a gyakorlat megismerésének, a felkészülésnek, hogy hatályba lépésével – lévén eljárási szabály – azonnal alkalmazni kellett! Tájékoztatást kapnak résztvevőink szakmai napunkon az első félév legfrissebb bírósági tapasztalatairól és a kialakulóban lévő bírói gyakorlatról a Civilisztikai Kollégiumvezetők Országos Értekezlete és a Kúria ajánlásain keresztül!

FŐBB TÉMAKÖRÖK:

  • A törvény hatályával kapcsolatos gyakorlati problémák
  • Új szerkezet, értelmező rendelkezések, általános szabályok
  • „Megfordultak” a hatásköri szabályok
  • A pertárgyérték számításának pontosítása, alakuló gyakorlata
  • A kötelező jogi képviselet új szabálya, a meghatalmazásokkal kapcsolatban jelentkező problémák
  • A perköltség érvényesítése a gyakorlatban, a hibák következményei
  • Új „Pp. 130.§” = a visszautasítás új fogalma, visszautasítási okok a gyakorlatban
  • A keresetlevelek hibáinak részletes elemzése
  • Mit jelent a perfelvétel, mit és hogyan mérlegelnek a bírák?
  • Mi az anyagi pervezetés? Hogyan valósul meg a gyakorlatban?
  • Mikor kezdődik az érdemi tárgyalás?
  • A percezúra fogalma, jelentősége, mi az, amit már nem lehet utána megtenni a perben?
  • Hogyan kell a bizonyítási indítványokat előterjeszteni, mik a gyakorlati hibák?
  • Bizonyítási szükséghelyzet, jogsértő bizonyítási eszközök
  • Néhány új szabály a fellebbezés köréből, hogyan jár el a másodfokú bíróság
  • A végrehajtási perek új szabályai, ennek jelentősége a gyakorlatban
  • Konzultáció

RÉSZVÉTELI DÍJ: 29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK:

35 % kedvezménnyel 19.435 Ft/fő + ÁFA,  ha egy cégtől többen jelentkeznek.

30 % kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  február 7-ig beérkezik hozzánk.

10 % kedvezménnyel 26.910 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  február 19-ig érkezik be hozzánk.

A Magyar Jogász Egylet FSZ tagjai részére: 14 950 Ft/fő + ÁFA

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom Mű út 300 Rott Andrea +36 70 338 1887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek: 1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu