Bizalmi vagyonkezelés – Lehetőségek, korlátok, jogszabályi háttér – Szakmai Reggeli

KEZDÉS DÁTUMA2020. február 25.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2020. február 25.

IDŐPONT10.00 - 13.15

RÉSZVÉTELI DÍJ24.900 Ft/fő + ÁFA

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2020. február 24.

HELYSZÍNHunguest Hotel MILLENNIUM, 1089 Budapest, Üllői út 94-98.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

A generációk közötti vagyonátadás, a családi vagyon hosszú távú megőrzése és a vagyon megfelelő felhasználása folyamatosan napirenden lévő téma napjainkban. A piacgazdaságban töltött 30 év alatt a magyar gazdaság legfontosabb szereplői, a családi vállalkozások jelentős része eljutott arra a szintre, hogy a felhalmozódott tudást és vagyont hosszú távú, a jövő generációit is kiszolgáló megoldásokkal védjék meg az értéktelenedéstől és a magas adóterheléstől. Egyre többen élnek az év egy részében külföldön és halmoznak fel vagyont külföldön, de nem biztos, hogy figyelnek az adott ország adózási vagy örökösödési szabályaira.

Előadók:

Danku Tamás,TEP Trust & Estate Practicioner, Airon Trust Bizalmi Vagyonkezelő

Dr. Bács Miklós, kamarai jogtanácsos Airon Trust Bizalmi Vagyonkezelő

Főbb témakörök:

▪ Hogyan kezdjük el tervezni a vagyon védelmét, a generációváltást, illetve a vagyon öröklését

▪ A vagyontervezésben használt jogi struktúrák – alapítvány, bizalmi vagyonkezelés, családi vagyonkezelő cég

▪ Az itthon és külföldön tartott vagyon kezelésének és öröklésének adózási kérdései – USA, Ausztrália, stb.

▪ A bizalmi vagyonkezelés megtervezése, adózása, engedélyeztetése, működtetése – gyakorlati példák

▪ A bizalmi vagyonkezelők felelőssége és kötelezettsége külföldi megoldások hazai adózása és egyéb sajátosságaik

▪ Konzultáció

RÉSZVÉTELI DÍJ: 24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK:

21.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom Mű út 300. Rott Andrea +36703381887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza a frissítő, kávé, reggeli szendvics és az információs anyag költségét is. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu