Business SMART – Cégvezető EXPO

KEZDÉS DÁTUMA2017. április 26.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2017. április 26.

IDŐPONT08.30 - 17.30

RÉSZVÉTELI DÍJElővételes jegyár: 20.930 Ft/fő +áfa - 45.000 Ft/fő +áfa

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2017. április 25.

HELYSZÍNLurdy Konferencia- és Rendezvényközpont, 1097 Budapest, Könyves Kálmán Krt. 12-14.

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

A Business Smart az elmúlt három évben igazi cégvezető találkozóvá nőtte ki magát. Itt gyűlnek össze az értékteremtő cégek vezetői és a fejlődésre nyitott vállalkozók.

10+ neves előadó | 40+ kiállító | 400+ cégvezető egy helyen
Magyarország első számú cégvezető találkozója – 2017-ben harmadszor!

Fókuszban a vállalati növekedés. Hogyan lehet összhangban és harmóniában a környezettel azaz fenntarthatóan, de közben profitorientáltan növekedni és működtetni egy céget 2017-ben? Erre a kérdésre keressük a válaszokat. Előadóink olyan sikersztorikat mutatnak be, melyek gyakorlatban használható példákkal szolgálnak a vállalati növekedéshez. Mindenki piciben kezdte, van aki előrébb tart, de egy közös minden előadónkban: ők külső szemlélőnek néha talán hihetetlennek tűnő növekedést értek el valamilyen területen – arról fognak beszélni, mi volt a sikerük kulcsa és hogy milyen nehézségekkel problémákkal kellett szembenézniük útközben. Ha szeretne nagyot növekedni 2017-ben, akkor jöjjön el és gyűjtsön inspirációt a cége beindításához vagy működtetéséhez!

A világ felgyorsult. A kapcsolatok és az információk értéke egyre nagyobb. Vegye ki a részét mindkettőből a Business Smart rendezvényén. Magyarország legújabb kapcsolatépítési rendszerét, mely nálunk debütál! Aki elsőként vált szemléletet, hatalmas előnyre tesz szert.

Interaktív előadások, kérdezési lehetőség, networking, munkafüzet.

 A rendezvény Önnek szól, ha

… versenyelőnyt szeretne – Cégvezető, aki folyamatosan fejleszti cégét hogy a LEGJOBBAK KÖZÖTT lehessen.

… proaktív cégvezető – Aki tudja, hogy az igazi cégvezető egyszerre FIGYELI a piaci igényeket és ALAKÍTJA is azokat. Nem követi a trendet hanem előre látja.

… építi a kapcsolatokat – Képzelje el, hogy a kiváló előadások szüneteiben több mint 300 – Önhöz hasonló gondolkodású – cégvezető között áll. Elég csak körbenézni és mindenhol lehetséges partnereket, megrendelőket lát. A többi csak Önön múlik!

… lételeme a fejlődés – Hozzánk azok jönnek, akik többet akarnak elérni, akik nyitottak a változásokra. Akik szeretnék hogy cégük egyre magasabb színvonalon teljesítsen.

Minden egy helyen ami a kiváló cégvezetők fegyvertárába szükséges:
sikertörténetek és bukások, sztorik és innovatív technológia, minden amire az üzleti a sikerhez szükség van!

08:30-09:00  Regisztráció/Kiállítói programok

09:00-09:25  Szilágyi Imre

  • Köszöntő a konferencia alapítójától
  • Miért és hogyan tud gyorsabban növekedni egy magyar cég 2017-ben?

09:25-10:05  Kósa Erika

  • Az érzelmi intelligencia szerepe önmagunk és kapcsolataink irányításában.

10:05-10:30  Avidor András

  • A szupervállalatok 21. századi növekedési motorja
  • A tudatos üzleti kapcsolatépítés bárki által elsajátítható módszerei
  • Az álmok eléréséhez vezető célok kitűzése, a tervezése és a végigvitelét segítő praktikák

10:30-11:00  Szünet / Kiállítói programok

11:00-11:35  Nyúl Sándor

  • A legjobb beszállítók kiválasztásának szempontjai, a legbiztosabb ökölszabályok.
  • Hogyan valósítható meg a lehetetlennek tűnő projekt, avagy miért lett kész a WestEnd pontosan a határidőre?

11:40-12:40 Párhuzamosan a 2-es teremben: Üzleti kapcsolatépítő program a BNI® vezetésével

11:40-12:20 Egerszegi Krisztián

  • A céged rabszolgája vagy, vagy a céged fejlesztésén dolgozol?
  • Miért nem léptél még, neked mi a kifogásod?
  • 4 cég sztorija aminek sikerült előrelépnie, egyben 4 cégvezető sztorija aki élvezi a munkáját.

12:20-12:30  Doubravszky György

  • A startup-gondolkodás már nem csak a zsenik kiváltsága

12:30-13:30  Ebédszünet

13:30-14:10  Varga Zoltán

  • Varga Zoltánnal Sándor András beszélget az üzletről és arról, hogy mi alapján tudta kiválasztani a legjobb megtérülésű befektetéseket, melyek az elmúlt évek nagy sikertörténetei lettek.

14:10-15:10   Párhuzamosan a 2-es teremben: Üzleti kapcsolatépítő program a BNI® vezetésével

14:10-14:35   Karikás Péter

  • Előadás témája egyeztetés alatt.

14:35-15:00   Kulcsár Róbert

  • Mik az elektronikus kereskedelem sikerének kulcs tényezői 2017-ben?
  • Hogyan építettek fel nemzetközileg is sikeres cégeket tulajdonos társaival?

15:00-15:30   Szünet / Kiállítói programok

15:30-16:15   Gerendai Károly

  • A Sziget alapítójával beszélgetünk arról, hogyan lehet felépíteni egy Európa szerte ismert márkát a hazai piacon és miért adta el a céget nemzetközi befektetőknek?

16:15-16:45   Elek Márton

  • Elek Mártonnal arról beszélgetünk, hogyan épített fel 3 év alatt egy milliárdos árbevételű franchise hálózatot?
  • Hogyan lehet 2 év alatt milliáros forgalmat kiszakítani egy 20 éve néhány cég által uralt piacból, innovatív megközelítéssel?

16:45-17:10   Cégvezetői kerekasztal beszélgetés

  • 4 sikeres cégvezetőt kérdezünk a növekedéssel kapcsolatos kihívásaikról és azokra adott megoldásaikról. A résztvevők: Bocsi Viktória, Barazsy Ákos, András Tünde, továbbá Papp András, a Manna ABC tulajdonosa.

17:00-17:15   Zárszó

 

Részvételi díj

Gold jegy (helyszíni jegyvásárlás esetén): 29.900 Ft/fő + ÁFA VIP jegy: a helyszínen nem vásárolható

 

Kedvezmények online jelentkezés esetén

Gold jegy: 20.930 Ft/fő + ÁFA* VIP jegy: 45.000 Ft/fő + ÁFA*
*Gold jegy:
*VIP jegy:
Kedvezményes vásárlási lehetőségek a kiállítóktól
Szakértői előadások
Munkafüzet  
Frissítő víz  
Előresorolt belépés a rendezvényre X
Ültetés az első sorokban, asztalokhoz X
Passtartó, toll, névkártya X
Svédasztalos ebéd, üdítő, kávé egész nap X
Szeparált VIP terület használata X

Szervező

Infoszféra Kft.

Szigethalom, Mű út 300. Rott Andrea 06-70-338-1887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk:

* A GOLD ÁR tartalmazza a kedvezményes vásárlási lehetőséget a kiállítóknál, a szakértői előadásokon való részvételt, a munkafüzet és a frissítő víz költségét.

* A VIP JEGYÁR tartalmazza a kedvezményes vásárlási lehetőséget a kiállítóknál, a szakértői előadásokon való részvételt, a munkafüzet és a frissítő víz költségét, VALAMINT előresorolt belépést a rendezvényre, ültetés az első sorokban, asztalokhoz, Passtartót, tollat, névkártyát, svédasztalos ebédet, üdítőt, kávét egész nap, a szeparált VIP terület használatát.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu
Szeretne az elsők között értesülni az Önt érdeklő szakmai rendezvényekről? Készítse el hírlevelét most!Hírlevél készítése
Ezt olvasta már?
Kintlévőség kezelés a gyakorlatban

A kintlévőségek kezelése egy sikeresen vezetett cég alapeleme, ahogyan elengedhetetlen a vevői kockázatok kezelése is.

Close