Rendezvény program
A Business Smart az elmúlt három évben igazi cégvezető találkozóvá nőtte ki magát. Itt gyűlnek össze az értékteremtő cégek vezetői és a fejlődésre nyitott vállalkozók.
10+ neves előadó | 40+ kiállító | 400+ cégvezető egy helyen
Magyarország első számú cégvezető találkozója – 2017-ben harmadszor!
Fókuszban a vállalati növekedés. Hogyan lehet összhangban és harmóniában a környezettel azaz fenntarthatóan, de közben profitorientáltan növekedni és működtetni egy céget 2017-ben? Erre a kérdésre keressük a válaszokat. Előadóink olyan sikersztorikat mutatnak be, melyek gyakorlatban használható példákkal szolgálnak a vállalati növekedéshez. Mindenki piciben kezdte, van aki előrébb tart, de egy közös minden előadónkban: ők külső szemlélőnek néha talán hihetetlennek tűnő növekedést értek el valamilyen területen – arról fognak beszélni, mi volt a sikerük kulcsa és hogy milyen nehézségekkel problémákkal kellett szembenézniük útközben. Ha szeretne nagyot növekedni 2017-ben, akkor jöjjön el és gyűjtsön inspirációt a cége beindításához vagy működtetéséhez!
A világ felgyorsult. A kapcsolatok és az információk értéke egyre nagyobb. Vegye ki a részét mindkettőből a Business Smart rendezvényén. Magyarország legújabb kapcsolatépítési rendszerét, mely nálunk debütál! Aki elsőként vált szemléletet, hatalmas előnyre tesz szert. |
Interaktív előadások, kérdezési lehetőség, networking, munkafüzet.
A rendezvény Önnek szól, ha
… versenyelőnyt szeretne – Cégvezető, aki folyamatosan fejleszti cégét hogy a LEGJOBBAK KÖZÖTT lehessen.
… proaktív cégvezető – Aki tudja, hogy az igazi cégvezető egyszerre FIGYELI a piaci igényeket és ALAKÍTJA is azokat. Nem követi a trendet hanem előre látja.
… építi a kapcsolatokat – Képzelje el, hogy a kiváló előadások szüneteiben több mint 300 – Önhöz hasonló gondolkodású – cégvezető között áll. Elég csak körbenézni és mindenhol lehetséges partnereket, megrendelőket lát. A többi csak Önön múlik!
… lételeme a fejlődés – Hozzánk azok jönnek, akik többet akarnak elérni, akik nyitottak a változásokra. Akik szeretnék hogy cégük egyre magasabb színvonalon teljesítsen.
Minden egy helyen ami a kiváló cégvezetők fegyvertárába szükséges:
sikertörténetek és bukások, sztorik és innovatív technológia, minden amire az üzleti a sikerhez szükség van!
08:30-09:00 Regisztráció/Kiállítói programok
09:00-09:25 Szilágyi Imre
- Köszöntő a konferencia alapítójától
- Miért és hogyan tud gyorsabban növekedni egy magyar cég 2017-ben?
09:25-10:05 Kósa Erika
- Az érzelmi intelligencia szerepe önmagunk és kapcsolataink irányításában.
10:05-10:30 Avidor András
- A szupervállalatok 21. századi növekedési motorja
- A tudatos üzleti kapcsolatépítés bárki által elsajátítható módszerei
- Az álmok eléréséhez vezető célok kitűzése, a tervezése és a végigvitelét segítő praktikák
10:30-11:00 Szünet / Kiállítói programok
11:00-11:35 Nyúl Sándor
- A legjobb beszállítók kiválasztásának szempontjai, a legbiztosabb ökölszabályok.
- Hogyan valósítható meg a lehetetlennek tűnő projekt, avagy miért lett kész a WestEnd pontosan a határidőre?
11:40-12:40 Párhuzamosan a 2-es teremben: Üzleti kapcsolatépítő program a BNI® vezetésével
11:40-12:20 Egerszegi Krisztián
- A céged rabszolgája vagy, vagy a céged fejlesztésén dolgozol?
- Miért nem léptél még, neked mi a kifogásod?
- 4 cég sztorija aminek sikerült előrelépnie, egyben 4 cégvezető sztorija aki élvezi a munkáját.
12:20-12:30 Doubravszky György
- A startup-gondolkodás már nem csak a zsenik kiváltsága
12:30-13:30 Ebédszünet
13:30-14:10 Varga Zoltán
- Varga Zoltánnal Sándor András beszélget az üzletről és arról, hogy mi alapján tudta kiválasztani a legjobb megtérülésű befektetéseket, melyek az elmúlt évek nagy sikertörténetei lettek.
14:10-15:10 Párhuzamosan a 2-es teremben: Üzleti kapcsolatépítő program a BNI® vezetésével
14:10-14:35 Karikás Péter
- Előadás témája egyeztetés alatt.
14:35-15:00 Kulcsár Róbert
- Mik az elektronikus kereskedelem sikerének kulcs tényezői 2017-ben?
- Hogyan építettek fel nemzetközileg is sikeres cégeket tulajdonos társaival?
15:00-15:30 Szünet / Kiállítói programok
15:30-16:15 Gerendai Károly
- A Sziget alapítójával beszélgetünk arról, hogyan lehet felépíteni egy Európa szerte ismert márkát a hazai piacon és miért adta el a céget nemzetközi befektetőknek?
16:15-16:45 Elek Márton
- Elek Mártonnal arról beszélgetünk, hogyan épített fel 3 év alatt egy milliárdos árbevételű franchise hálózatot?
- Hogyan lehet 2 év alatt milliáros forgalmat kiszakítani egy 20 éve néhány cég által uralt piacból, innovatív megközelítéssel?
16:45-17:10 Cégvezetői kerekasztal beszélgetés
- 4 sikeres cégvezetőt kérdezünk a növekedéssel kapcsolatos kihívásaikról és azokra adott megoldásaikról. A résztvevők: Bocsi Viktória, Barazsy Ákos, András Tünde, továbbá Papp András, a Manna ABC tulajdonosa.
17:00-17:15 Zárszó
Részvételi díj
Gold jegy (helyszíni jegyvásárlás esetén): 29.900 Ft/fő + ÁFA |
VIP jegy: a helyszínen nem vásárolható |
Kedvezmények online jelentkezés esetén
Gold jegy: 20.930 Ft/fő + ÁFA* |
VIP jegy: 45.000 Ft/fő + ÁFA* |
|
*Gold jegy:
|
*VIP jegy:
|
Kedvezményes vásárlási lehetőségek a kiállítóktól |
√ |
√ |
Szakértői előadások |
√ |
√ |
Munkafüzet |
√ |
√ |
Frissítő víz |
√ |
√ |
Előresorolt belépés a rendezvényre |
X |
√ |
Ültetés az első sorokban, asztalokhoz |
X |
√ |
Passtartó, toll, névkártya |
X |
√ |
Svédasztalos ebéd, üdítő, kávé egész nap |
X |
√ |
Szeparált VIP terület használata |
X |
√ |
Szervező

Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk:
* A GOLD ÁR tartalmazza a kedvezményes vásárlási lehetőséget a kiállítóknál, a szakértői előadásokon való részvételt, a munkafüzet és a frissítő víz költségét.
* A VIP JEGYÁR tartalmazza a kedvezményes vásárlási lehetőséget a kiállítóknál, a szakértői előadásokon való részvételt, a munkafüzet és a frissítő víz költségét, VALAMINT előresorolt belépést a rendezvényre, ültetés az első sorokban, asztalokhoz, Passtartót, tollat, névkártyát, svédasztalos ebédet, üdítőt, kávét egész nap, a szeparált VIP terület használatát.
Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu