Rendezvény program
Volt már olyan helyzetben, hogy vállalkozásának cégformája korlátokat állított üzleti tervei véghez vitelénél? Hallott a nagy cégek birodalmából fúziókról, összeolvadásokról, beolvadásokról, szétválásokról, kiválásról, csak nincs tisztában azok gyakorlati hasznosságáról, előnyeiről? Mikor, mire lehet a szervezeti átalakulási formákat előnyösen, célszerűen használni üzleti tervei érdekében? Vagy a cégmegszüntetés adózási, jogi stb. következményeit szeretné megismerni? Ha tudni akar a gyakorlatias részletekről, várjuk a KKV-AKADÉMIA második szakmai konzultációján.
Cégátalakulási formák az ésszerű működés jegyében
- Milyen okokból válasszuk az átalakulást? –
A BKIK IX. Banki, Biztosítási Osztálya és a Piac & Profit rendezvénye
Időpont: 2013. szeptember 24., 10.00-15.30
Helyszín: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Székház, Budapest, Krisztina körút 99.
Keveset tudunk a gazdasági szervezetek átalakulásának lehetőségeiről, előnyeiről. A cég életében sok olyan szempont jöhet elő, amikor végig kell gondolni a szervezeti formák, működések változtatását a kedvezőbb gazdálkodási feltételek megteremtése érdekében.
A KKV-AKADÉMIA rendezvényén hasznos részleteket tudhatunk meg az egyik társasági formából a másikba átalakulások gyakorlati okairól, a fúziók, szétválások előnyeiről, költségeiről, miértjeiről. Megtudhatjuk, mikor van gazdasági célszerűsége a társaságok megszüntetésének, újak alakításának, társulások létrehozásának, tevékenységek külön társaságokba szétszedésének, holdingszerű cégszervezeti rendszer létrehozásának.
Tájékozódhatunk az átalakulások adózási vonatkozásairól is, melyek alapvetően befolyásolhatják döntéseinket.
Jogászok, adószakemberek, pénzügyi szakértők, gyakorló vállalatvezetők osztják meg gyakorlati és elméleti tudásukat előadások és személyes konzultáció keretében.
Program
Regisztráció: 9.30−10.00
10.00−10.40
Nyitóelőadás: Az átalakulási formák felé mutató döntések célszerűsége a gazdálkodás, befektetés, működtetés, vagyoni érték szempontjából.
Előadó: Stieberné Hörcsik Mária könyvvizsgáló, adószakértő, Saldo Zrt.
10.40−11.40
- Egyesülés (fúzió): Az összeolvadás és beolvadás (felvásárlás). Mikor és miért válasszuk ezeket az átalakulási formákat. Milyen adózási, jogi vonatkozásai vannak mindkét félre nézve.
- Szétválás, kiválás: Mi a különbség a kettő között? Mikor érdemes elválásban gondolkodni. Mi az ára?
- Vállalati forma átalakítása: Miért és mikor éri meg vállalakozási formát változtatni? Egyszerűbből a bonyolultabb formába és a bonyolultabból az egyszerűbbe átalakulás tudnivalói.
Előadó: Dr. Nehéz-Posony Márton ügyvéd, Nehéz-Posony Ügyvédi Iroda
11.40−12.00 Konzultáció és kávészünet
12.00−12.40 Előnyös szervezeti formák nemzetközi megoldáscsokorban. Érdemes kitekintenünk, főleg az adózási vonatkozások miatt határainkon túlra, amikor szervezeti átalakulásban gondolkodunk.
Előadó: Dr. Magyar Csaba jogi igazgató, Crystal World Wide Ltd.
12.40−13.40 Konzultáció és ebédszünet (benne 20 perc Üzleti Kézfogó)
13.40−14.40
1. Megszűnés: Csőd-, felszámolási eljárás, végelszámolás. Mikor melyiket használjuk, válasszuk, milyen jogok és kötelességek járnak együtt ezekkel a megoldásokkal?
2. A vagyonmérleg jelentősége. Érdemes-e átértékelni a vagyonunkat? Milyen költségvonzatai vannak vagyonunk megjelenítésének a könyveinkben?
Előadó: Dr. Nehéz-Posony Márton ügyvéd, Nehéz-Posony Ügyvédi Iroda
14.40− Konzultáció az előadókkal
14.50−15.20 Üzleti kézfogó − a rendezvényen résztvevők ismerkedése egymással. (Szervezett rendszerben, névjegycserével.) Kétszer 20-20 perc a programon belül (ebédszünetben és a rendezvény végén).
A részvételi díj: 13.000.- Ft + Áfa/fő (Egy cégtől érkező második, harmadik fő 50% kedvezménnyel jöhet)
A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egy éves Piac & Profit előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.
A KKV-AKADÉMIA 2013. őszi témái, melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:
- Pénzünknél maradva. Követeléskezelés (2013. szeptember 11.)
- Cégátalakulási formák az ésszerű működés jegyében (2013. szeptember 24.)
- Webáruházak, webkereskedelem (2013. október 1.)
- Válságmarketing (2013. október 15.)
- Adó- és munkaügyi ellenőrzésre várva (2013. október 22.)
- Infokommunikációnk egy rendszerben (2013. november 12.)
- Jó csapat, eredményes meeting (2013. november 26.)
- Új közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra (2013. december 3.)
Kedvezményes részvételi díjak:
1.) A részvételi díj 13.000.- + áfa/rendezvény
2.) 3-7 téma együttes megrendelése esetén a kedvezményes ár: 10.000 Ft + áfa /rendezvény
A regisztráció ebben az esetben rendhagyó, ne a honlapon jelentkezzen, kérjük küldjön egy e-mait a következő e-mail címre, s jelölje, mely rendezvényeken kíván részt venni, s a kedvezményt igénybe venni: vsiko@piacesprofit.hu
3.) Egy cégtől jövő további résztvevők esetén (ugyanazon rendezvényre érkező második, harmadik fő): minden részvételi díj 50 %-os kedvezménnyel vehető igénybe. (Az első résztvevő teljes áron, a további regisztráltak fél áron vehetnek részt. Ez esetben a mennyiségi, gyorsasági kedvezmények és az 50% kedvezmény összeadódnak!)
Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”). (Csak együttes jelentkezés esetén.)
A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egy éves Piac & Profit előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.