COACH SZEMLÉLETŰ VEZETÉS A SZERVEZETI HATÉKONYSÁGÉRT – Menedzserképző Központ Online Előadás

KEZDÉS DÁTUMA2021. április 07.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2021. április 07.

IDŐPONT15.00 - 18.15

RÉSZVÉTELI DÍJ18.000 Ft +áfa

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2021. április 07.

HELYSZÍNBudapest, internet

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

coach_szemleletu_vezetes_eloadas_584x300

Amikor jó vezetőkről vagy a jövő vezetőiről beszélünk, többnyire kapcsolatorientált és feladatorientált kompetenciával rendelkező személyeket képzelünk el, akik folyamatosan fejlesztik magukat ezeken a területeken.

Előadásunk során ezen coachkompetenciákat mutatjuk be, kihangsúlyozva jelentőségüket, továbbá eszközt adunk a résztvevőknek ahhoz, hogy ezen kompetenciáikat fejleszteni tudják.

Egy jó vezető jó coach is egyben?

A coach szemléletű vezetés arra ösztönzi a vezetőket, hogy sikeres vállalkozást irányítsanak és sikeresek legyenek a munkájukban, coachként segítség, támogassák munkatársaikat, hogy minden potenciáljukat felfedezhessék, kompetenciáik tovább erősödhessenek.

A coaching alkalmazása vezetőként formálja a személyes márkát, elfogadottabbá teszi a vezetőt, és elkötelezettebbé teszi az alkalmazottakat.

A következő kompetenciák lesznek az előadás fókuszában:

Kapcsolatorientált kompetenciák

  • EQ – érzelmi intelligencia
    A magasabb érzelmi intelligenciával rendelkező vezetőknek hatékonyabb a vezetési stílusa, ezáltal magasabb egyéni, csoportos és szervezeti teljesítményt képesek elérni.
  • Önismeret, önreflexió, szakértői státusz
    A magas gazdasági sikereket elérő szervezeteknél nagyobb a munkavállalók önismerete, mint az alacsonyabban teljesítő cégek munkavállalóinak esetében.
  • Emberismeret, személyiségtipológia, csoportismeret
    A hatékony vezetésnek elengedhetetlen része a munkatársak erősségeinek és gyengeségeinek, valamint az optimális csapatdinamikának az ismerete.

Feladatorientált kompetenciák

  • Kérdezéstechnika
    A coaching kérdezéstechnikája bizalmat épít, célirányos, feladatorientált, s mindezek mellett mégis emberközpontú.
  • Asszertív kommunikáció
    A win-win megoldások módszertana támogatja a vezetőket céljaik elérésében és az önérvényesítésben úgy, hogy közben növeli a beosztottak elégedettségét.
  • Konstruktív visszajelzés
    A kulcs a visszajelzés minősége, hogy a munkavállaló alig várja a megbeszélést, hiszen hasznos fejlesztési javaslatokat kap úgy, hogy közben jókedvűen telik a beszélgetés.

Az előadás végére a résztvevők megértik majd ezen kompetenciák jelentőségét az egyének, a csoportok és a vezető szempontjából is, felismerik, hogy melyek azok az aspektusok, amelyekben fejlődniük érdemes, továbbá eszköztárat kapnak ahhoz, hogy hogyan fejleszthetik magukat.

Előadók:

Dikker Vanda, Vista Verde Oktatási Központ, Munka- és szervezetpszichológus, Tréner, Business coach

Hevesi Mónika, Vista Verde Oktatási Központ, Vállalati kommunikáció szakértő, Vezetőfejlesztő, Mediátor, Life és Business Coach, Tréner

Kovács Zoltán, Vista Verde Oktatási Központ, Ügyvezető igazgató, Mediátor, Projekt menedzser, Mentor, Coach, Tréner

Kiknek szól az előadás:

  • vezetőknek, menedzsereknek, csapatvezetőknek
  • illetve azoknak, akik hamarosan egy csapatot fognak irányítani

A rendezvény szakértői partnere a Vista Verde Oktatási Központ. A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

Az esemény részvételi díja: 18 000 Ft + áfa

KEDVEZMÉNYES JEGYÁR:
Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén: 14 900 Ft + áfa / fő

AZ ELŐADÁSRA MAGÁNSZEMÉLYEKET ÉS A CÉGEK KÉPVISELŐIT EGYARÁNT VÁRJUK!

Technikai információk: Az online képzésen való részvételhez mikrofon és webkamera használatát javasoljuk. A képzéshez a Zoom nevű meeting szoftvert használjuk.

Szervező

Menedzserképző Központ és Szolgáltató Bt.

1116 Budapest, Kondorosi út 10/a. A ép. 7/8. Ács Nóra 70/264-3146
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
A Menedzserképző Központ és Szolgáltató Bt. a regisztrációt követően díjbekérőt állít ki 8 napos fizetési határidővel, átutalásos kiegyenlítési móddal. Eltérő igények esetén természetesen szívesen alkalmazkodunk a partnerhez, kéréseiket a fenti űrlapon, az „Egyéb számlázási információ, megjegyzés” rovatban legyenek szívesek jelezni. Az előadáson történő részvétel feltétele a díj előzetes kiegyenlítése. Az előadás megtekintéséhez szükséges technikai információkat a Menedzserképző Központ és Szolgáltató Bt. a rendezvény előtti munkanapokban eljuttatja a résztvevők felé.

A részvétel lemondását a Menedzserképző Központ és Szolgáltató Bt. kizárólag írásban fogadja el. Amennyiben a jelzés a rendezvény előtti 5. napon, vagy azon belül történik, a jelentkező köteles a teljes díj kifizetésére. A jelentkezési lap kitöltésével a szolgáltatás megrendelésre kerül, a fenti fizetési- és lemondási feltételek elfogadásával.

Az adatok kitöltésével hozzájárul ahhoz, hogy a Menedzserképző Központ és Szolgáltató Bt. a megadott elérhetőségekre reklámtartalmú anyagokat küldjön.

A Menedzserképző Központ és Szolgáltató Bt. az új felnőttképzési törvény értelmében köteles feltölteni a résztvevők adatait a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerbe.