Dinamikus Beszerzési Rendszer alkalmazása a közbeszerzésben

KEZDÉS DÁTUMA2019. november 19.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. november 19.

RÉSZVÉTELI DÍJ24.900 Ft/fő + ÁFA

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. november 18.

HELYSZÍNHunguest Hotel Millenium

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

A kötelező elektronikus közbeszerzési bevezetésével lehetővé vált olyan beszerzési módszerek alkalmazása, mint a Dinamikus Beszerzési Rendszer és az elektronikus katalógus. A szeminárium a szabályozási és informatikai háttér bemutatása mellett hazai jó gyakorlatot is bemutat. A szakértők válaszolnak a helyben vagy a szeminárium előtt felmerülő kérdésekre. Az EKR-ben jelenleg zajló DBR-ek vonatkozásában friss információk és javaslatok, praktikus megoldások is elhangzanak. Az interaktív beszélgetés és előadás célja, hogy minél többen alkalmazzák és használják ezt a lehetőséget, melyhez érdemes az elektronikus katalógus nyújtotta lehetőségeket is kihasználni.

Főbb témakörök:

▪ Elektronikus katalógus, Dinamikus Beszerzési Rendszer, Keretmegállapodásos eljárás és DBR összehasonlítása
▪ A DBR hazai jogszabályi hátterének ismertetése
▪ A DBR bonyolíthatósága az EKR-ben, előnyök, hátrányok
▪ Esettanulmányok a hazai gyakorlatból, a DBR gyakorlati alkalmazhatósága
▪ Konzultáció

Előadók:

Dr. Tátrai Tünde – egyetemi docens, közbeszerzési szakértő Budapesti Corvinus Egyetem
Németh Krisztina – felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó, Electool Beszerzési Szolgáltató Kft.
Dr. Nagy Paulina – SZTE, beszerzési igazgató

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom, Dunasziget u. 18. Rott Andrea +36703381887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé, sütemény költségét. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk. Jelentkezési és részvételi feltételek: 1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól. 2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat. 3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg. 4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik. 5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk. Lemondási feltételek: Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu
Kategória: