E-per új szabályai – Joggyakorlat – Budapest

KEZDÉS DÁTUMA2018. november 16.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2018. november 16.

IDŐPONT09.30 - 14.00

RÉSZVÉTELI DÍJ23.500 Ft+Áfa/Fő

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2018. november 15.

HELYSZÍNMercure Budapest City Center, 1052 Budapest, Váci utca 20.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

E-per új szabályai – Joggyakorlat – Budapest

Képzésünk célja, hogy a gyakorló ügyvédeknek, jogtanácsosoknak összefoglalja, hogyan tudnak eleget tenni az elektronikus kapcsolattartás jelenleg hatályos szabályainak, különös tekintettel a polgári peres és nemperes eljárásokra. Az elektronikus per új szabályai – eljárási és gyakorlati tudnivalók.

ELŐADÓ(k):

Dr. Kerepesy Krisztián- bíró – Pesti Központi Kerületi Bíróság

Ardó Péter – ügyvezető – Arconsult Kft. – Jogi informatikai szakértő

IDŐPONT: 2018. november. 16. (9:30-14:00)

HELYSZÍN: MERCURE Budapest City Center****

TEMATIKA

1. rész – Elektronikus kapcsolattartás a bírósági eljárásban, Elektronikus ügyintézés elméleti tudnivalók

  • Az alkalmazandó jogszabályok:  a 2016. évi CXXX. tv. (“új Pp.”), a 2017. évi XC. tv. (“új Be.”), a 2015. évi CCXXII. tv. (E-ügyintézési tv.), az eIDAS rendelet és végrehajtási rendeleteik
  • Az elektronikus útra kötelezett személyek
  • A beadványok elektronikus benyújtásának módjai, a cégkapu, hivatali kapu, ügyfélkapu
  • A rendelkezési nyilvántartás
  • Az elektronikus hitelesítés elfogadott módjai
  • Kitérő: az elektronikus aláírások típusai és joghatásaik
  • Illetékfizetés elektronikusan
  • Kézbesítés az elektronikusan eljáró félnek.
  • Az elektronikus szabályok megsértésének következménye
  • A tárgyaláson felmerülő gyakorlati nehézségek

2.rész

  • AVDH aláírás a gyakorlatban
  • „hagyományos” e-per beadványok ÁNYK-val
    • a beküldés lépései (kitöltés, csatolás, hitelesítés, titkosítás, beküldés, nagy méretű beadványok)
    • webes feltöltés, külső aláírás
    • előnyök BLANKETTA program használat esetén
  • további e-ügyintézési csatornák bemutatása
    • SZÜF/iForm, IKR/iForm, e-papír, önkormányzati ASP, webes célrendszerek
  • haladó cégkapu használat (tartós tár, címkézés, vevénykezelési profil, ügykezelői jogosultságok, automatikus címkézés)

Jelentkezzen most az előadásra és regisztráljon kedvezményes részvételi díjon 2018.11.09-ig!

RÉSZVÉTELI DÍJ

Alapár: 23.500 Ft+Áfa/Fő

Kedvezményes ár: 21.500 Ft+Áfa/Fő, amennyiben jelentkezését elküldi 2018. november 9-ig.

Csoportos kedvezmény: 20.500 Ft+Áfa/Fő, 3 vagy több fő együttes jelentkezése esetén 2018. november 9-ig.

A részvételi díj tartalmazza:

Ellátás:

  • Reggeli: kávé/tea, üdítő/víz, sós-édes aprósütemények
  • Ebéd: kávé/tea, üdítő/víz, szendvicsek, saláták, gyümölcs

Regisztráció során:

  • Előadás anyag, mappa, toll, jegyzet
  • Előadást követően résztvevőink elektronikusan megkapják az előadás

Szervező

MAVOR Legal Kft.

Munkás u. 64 Aktualis-Ma csapata +36705142201
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Kedvezmények akkor érvényesek, ha a kedvezményre jogosító időszakban történő jelentkezés leadása megtörténik, és annak visszaigazolása 48 órán belül megérkezik a jelentkezőhöz. Továbbá feltétel, hogy konferencia időpontjáig a részvételi díj jóváírásra kerüljön a visszaigazolásban szereplő bankszámlán. Amennyiben a kedvezményes részvételi díj jóváírása nem történik meg a rendezvény napjáig, abban az esetben a végszámlán a teljes részvételi díj kerül kiszámlázásra, amely nem tartalmaz kedvezményt! (Kiviételt képeznek azok az állami/közintézmények, melyek csoportos jelentkezést adtak le, de ebben az esetben is figyelembe kell venni a jelentkezési határidőt.)