EKÁER ügyintézői ismeretek – 2 napos képzés – Államilag engedélyezett /E-001894/2019/D003/

KEZDÉS DÁTUMA2019. június 11.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. június 12.

IDŐPONT10.00 - 15.30

RÉSZVÉTELI DÍJ80.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft + áfa fő/2 nap

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. június 10.

HELYSZÍNHunguest Hotel MILLENIUM, 1089 Budapest, Üllői út 94-98.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

Ismerje meg az EKAER rendszer alapvető szabályait 2 napos EKAER ügyintéző képzésünkön.

Előadónk ismerteti az EKAER rendszerben használatos fogalmakat, az EKAER mentességeket, hogy mikor kell EKAER számot kérni, illetve a bejelentés teljes folyamatát, a kapcsolódó kötelezettségeket. Részletezi a kockázati biztosítékra vonatkozó szabályokat, szankciókat és ellenőrzési tapasztalatokat.

A résztvevők a képzés végére képesek lesznek a különböző belföldi és külföldi ipari és mezőgazdasági ügyletek során az EKAER szabályok gyakorlatban történő alkalmazására.

A képzést követő vizsga sikeres teljesítése esetén az Infoszféra Kft. a képzés elvégzéséről államilag engedélyezett tanúsítványt ad ki.

Államilag engedélyezett képzés

Gyakorlati képzésünket ajánljuk minden olyan érintett cége munkatársainak, akik:

  • még csak most kezdik használni a rendszert,
  • és azoknak is, akik már használják, de szeretnék ismereteiket kibővíteni szakértő előadónk tanácsai, ötletei, példái alapján.

Előadó: Kneitner Lea Okleveles Közgazdász | Mérlegképes Könyvelő | Okleveles Nemzetközi és Igazságügyi Adószakértő | TILEA Tanácsadó Kft. – tulajdonos

FŐBB TÉMAKÖRÖK:

EKAER elméleti és szabályozási háttere

  • EKAER szabályok
  • EKAER fogalmak
  • Különös módozat
  • Általános módozat
  • Belföldi és nemzetközi viszonylat
  • Kinek kell kérni EKAER számot
  • Saját termék mozgatása és egyéb célú kivitel/behozatal
  • EKAER elemzés menete
  • EKAER mentességek
  • EKAER bejelentés egyszerűsített tartalommal
  • Mit kell bejelenteni
  • Helytelen rendszám, súly, cím problémája
  • Hány EKAER szám kell?
  • Túlterhelt gépjármű
  • EKAER és AEO

Egyes gyakorlati kérdések

  • Alanyi mentesek és EKAER
  • Mezőgazdasági szektor és EKAER
  • Fordított adózás alá tartozó esetek
  • Hulladékgazdálkodás EKAER-je
  • Láncügylet
  • Nagybani piac EKAER problémái
  • Autóipari beszállítók EKAER problémái
  • Reklamációk és garanciális áru
  • Göngyöleg esete
  • Incoterms paritások és EKAER kapcsolata
  • Nemzetközi láncügylet
  • Belföldi láncügylet
  • Háromszögügylet
  • Bérmunka EKAER kérdései

Export-import ügyletekhez kapcsolódó EKAER kérdések

RÉSZVÉTELI DÍJ: 80.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft + áfa fő/2 nap

KEDVEZMÉNYEK:

60.000 Ft /fő/2 nap, ha egy cégtől a rendezvényre többen jelentkeznek, + Ellátás 10.000 Ft + áfa fő/2 nap
70.000 Ft /fő/2 nap, ha jelentkezése május 15-ig beérkezik hozzánk. Ellátás 10.000 Ft + áfa fő/2 nap

 

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom Mű út 300. Rott Andrea +36703381887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az előadáson való részvételt, a kapcsolódó oktatási anyagot, tanúsítványt és vizsgát íróeszközt költségét. A alap részvételi díj számlája étellel-itallal kapcsolatos költséget, tehát közvetített szolgáltatást nem tartalmaz! Az előadás áfamentes, a díja költségként elszámolható. Az vendéglátást az alap részvételi díj nem tartalmazza. Az egész napos vendéglátás költsége a számlán, mint természetbeni juttatás, 27% áfával kerül feltüntetésre, mely után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni. Jelentkezési és részvételi feltételek: 1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól. 2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat. 3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg. 4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik. 5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk. Lemondási feltételek: Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu