EKAER ügyintézői ismeretek képzés /12 óra/ – 2 nap

KEZDÉS DÁTUMA2020. április 06.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2020. április 07.

IDŐPONT9.00 - 15.00

RÉSZVÉTELI DÍJ80.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft / fő/2 nap (70.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft/ fő/2 nap a részvételi díj, ha jelentkezése március 31-ig beérkezik hozzánk.)

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2020. április 03.

HELYSZÍNTERC Irodaház, 1149, Budapest, Pillangó Park 9.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

Ismerje meg az EKAER rendszer alapvető szabályait 2 napos EKAER ügyintéző képzésünkön.

Előadónk ismerteti az EKAER rendszerben használatos fogalmakat, az EKAER mentességeket, hogy mikor kell EKAER számot kérni, illetve a bejelentés teljes folyamatát, a kapcsolódó kötelezettségeket. Részletezi a kockázati biztosítékra vonatkozó szabályokat, szankciókat és ellenőrzési tapasztalatokat.

A résztvevők a képzés végére képesek lesznek a különböző belföldi és külföldi ipari és mezőgazdasági ügyletek során az EKAER szabályok gyakorlatban történő alkalmazására.

A képzést követő vizsga sikeres teljesítése esetén az Infoszféra Kft.
a képzés elvégzéséről államilag engedélyezett tanúsítványt ad ki.

Államilag engedélyezett képzés

Gyakorlati képzésünket ajánljuk minden olyan érintett cége munkatársainak, akik:

  • még csak most kezdik használni a rendszert,
  • és azoknak is, akik már használják, de szeretnék ismereteiket kibővíteni szakértő előadónk tanácsai, ötletei, példái alapján.

Előadó:  Dr. Sztankó Dániel, Közvetett adók, vezető adószakértő RSM Hungary Zrt.

Főbb témakörök: 

• EKAER elméleti és szabályozási háttere
• EKAER szabályok
• EKAER fogalmak
• Különös módozat
• Általános módozat
• Belföldi és nemzetközi viszonylat
• Kinek kell kérni EKAER számot
• Saját termék mozgatása és egyéb célú kivitel/behozatal
• EKAER elemzés menete
• EKAER mentességek
• EKAER bejelentés egyszerűsített tartalommal
• Mit kell bejelenteni
• Helytelen rendszám, súly, cím problémája
• Hány EKAER szám kell?
• Túlterhelt gépjármű
• EKAER és AEO

Egyes gyakorlati kérdések
• Alanyi mentesek és EKAER
• Mezőgazdasági szektor és EKAER
• Fordított adózás alá tartozó esetek
• Hulladékgazdálkodás EKAER-je
• Láncügylet
• Nagybani piac EKAER problémái
• Autóipari beszállítók EKAER problémái
• Reklamációk és garanciális áru
• Göngyöleg esete
• Incoterms paritások és EKAER kapcsolata
• Nemzetközi láncügylet
• Belföldi láncügylet
• Háromszögügylet
• Bérmunka EKAER kérdései
• Export-import ügyletekhez kapcsolódó EKAER kérdések

RÉSZVÉTELI DÍJ: 80.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft / fő/2 nap

KEDVEZMÉNYEK: 

60.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft / fő/2 napha egy cégtől a rendezvényre többen jelentkeznek,
70.000 Ft /fő/2 nap Ellátás 10.000 Ft/ fő/2 nap, ha jelentkezése március 31-ig beérkezik hozzánk.

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom Mű út 300. Rott Andrea +36703380887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az előadáson való részvétel, a kapcsolódó oktatási anyag, tanúsítvány és íróeszköz költségét.

A képzés áfamentes, a díja költségként elszámolható.
Az egész napos vendéglátás költsége a számlán, mint természetbeni juttatás kerül feltüntetésre, mely után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu