Elektronikus számlázás – Újdonságok és lehetőségek a gyakorlatban

KEZDÉS DÁTUMA2019. október 28.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. október 28.

IDŐPONT10.00 - 15.00

RÉSZVÉTELI DÍJ24.700 Ft +áfa

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. október 27.

HELYSZÍNHunguest Hotel Millenium, 1089 Budapest, Üllői út 94-98.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

Megváltozott az elektronikus számlák megőrzésével kapcsolatos szabályozás. Ez a változás az e-számla kiállítására és befogadására is hatással van. Az előadás bemutatja a jogszabálynak megfelelő elektronikus számlázási gyakorlatokat, valamint a jogszabály adta lehetőségeket. Az elektronikus számlamegőrzésre, a számlázó programokkal kapcsolatos változásokra is kitér az előadás. Példákon keresztül szemléltetjük, hogyan lehet a jogszabályoknak megfelelő számlázási módszereket kialakítani, az elektronikus számlázásban rejlő lehetőségeket jobban kiaknázni.

Főbb témakörök:

  • Elektronikus számla általános követelményei
  • Elektronikus számla fogalma, megjelenése
  • Elektronikus számlával szemben támasztott jogszabályi követelmények az áfa törvényben
  • Elektronikus aláírás, időbélyeg szerepe
  • Elektronikus számla kiállítása elektronikus aláírás nélkül
  • Elektronikus számla kiállítása és befogadása
  • Elektronikus számla kiállítás gyakorlati megvalósítási lehetőségei
  • Számla kiállítás folyamata
  • Elektronikus bizonylatok kezelése kiállítói oldalon
  • Elektronikus számla kiállítása és kibocsátása
  • Számlával szemben támasztott követelmények változásai
  • Folyamatos sorszámozás követelményének ismertetése, gyakorlati problémák
  • Adatexport készítési kötelezettség gyakorlati tapasztalatai
  • Adatexport készítése a 2018-as számla adatszolgáltatás sémájában
  • Online számla adatszolgáltatás és az elektronikus számla kapcsolata
  • Gyakori számla adattartalmi hibák
  • Elektronikus számlázás közbeszerzéseknél
  • Elektronikus számla befogadás megvalósításának lehetőségei
  • Elektronikus számla befogadás lehetőségei a gyakorlatban
  • Külföldi elektronikus számlák kezelése a gyakorlatban
  • Elektronikus számla kontírozása
  • Elektronikus másolatkészítés fő szabályai
  • Elektronikus számla megőrzése
  • Megőrzéssel kapcsolatos alapkövetelmények
  • Archiválási szabályozás változásának hatásai
  • Mikortól kell alkalmazni az új archiválási rendeletet?
  • Új archiválási rendeletnek megfelelő gyakorlati lehetőségek
  • Mit nevezünk zárt rendszernek? Hogyan lehet megvalósítani?
  • Adatszolgáltatás alapján hogyan lehet megőrizni a számlákat?
  • Egyes archiválási megoldásokkal kapcsolatos kihívások
  • Szakmai konzultáció, egyéni kérdések megválaszolása

Előadó: Czöndör Szabolcs, NAV (Nemzeti Adó- és Vámhivatal)

RÉSZVÉTELI DÍJ: 24.700 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK:

18.700 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  október 20-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom, Dunasziget u. 18. Rott Andrea +36703381887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu