Elektronikus ügyintézés, cégkapus szolgáltatások – Változások, aktualitások – Gyakorlati Bemutató

KEZDÉS DÁTUMA2019. november 28.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. november 28.

IDŐPONT10.00 - 15.00

RÉSZVÉTELI DÍJ29.900 Ft/fő + ÁFA

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. november 27.

HELYSZÍNHunguest Hotel Millenium, 1089 Budapest, Üllői út 94-98.

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

A teljes körű elektronikus ügyintézés (e-ügyintézés) idén január 1-jén lépett hatályba, és a gazdálkodó szervezetek számára csak ez az út marad a Hatóságokkal történő kommunikációra. A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken (KÜNY tárhely, cégkapu, hivatali tárhely) keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz.

Számítógépes bemutatónkon keresztül ismerje meg a rendszer működését, az új beállítási lehetőségeket,
valamint a folyamatosan változó jogszabályi környezetet!

Előadó: Ardó Péter – ügyvezető igazgató, Arconsult Kft.

Főbb témakörök:

  • NAV kapcsolattartás 2019, cégkapus vélelem
  • Képviselet cégkapu ügykezelőként, vagy meghatalmazással (EGYKE-vel / EBEV felületen)
  • Rendelkezési nyilvántartás – alaprendelkezés, meghatalmazások
  • Cégkapu regisztráció, regisztráció módosítása
  • Cégkapu adminisztráció (ügykezelők, vevénykezelés, automatikus címkézés, jogosultság kezelés)
  • Küldés cégkapun (egyedi, tömeges, webes felületen, ÁNYK programmal)
  • SZÜF – iForm (pl. egyszerűsített végelszámolás)
  • AVDH hitelesítés
  • Általános célú űrlap: e-papír – pl. eseti meghatalmazás, jogorvoslat
  • Önkormányzati ASP (iForm) – pl. iparűzési adóbevallás
  • Konzultáció

RÉSZVÉTELI DÍJ: 29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK:

30% kedvezménnyel  20.930 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

25% kedvezménnyel  22.425 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  november 21-ig beérkezik hozzánk.

10% kedvezménnyel  26.910 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  november 26-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom, Dunasziget u. 18. Rott Andrea +36703381887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu