Értékesítők Napja ’19

KEZDÉS DÁTUMA2019. november 14.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. november 14.

IDŐPONT8.00 - 17.00

RÉSZVÉTELI DÍJ20.000 Ft +áfa (Október 15-ig történő jelentkezés esetén jelentős kedvezmények.)

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. november 13.

HELYSZÍNUP Újpest Rendezvénytér, 1042 Budapest, Szent István tér 13-14.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

ertekesitoknapja2019

A Te vevőid is egyre tudatosabbak?

Körültekintőek és jól informáltak! Ne csodálkozz rajta, hiszen mindenki jól akar járni. Az emberek akkor szeretnek vásárolni, ha átlátják és élvezik a folyamatot, és már előre egyértelmű számukra, hogy a végén jól járnak. A vevő már észreveszi, ha el akarsz adni neki, és kiszáll a folyamatból, ha az nem róla szól.

Nem működnek a korábbi technikák?

Észrevetted már, hogy a vevőkre évről évre egyre kevésbé hatnak a szokásos technikák? Igényfelkeltés, lezárás és kifogáskezelés?

Ez a tömegfegyver, az átlagos értékesítő eszköztára…

Ám te ki akarsz tűnni!

Legyél képes mély és hosszú távú elköteleződést kiváltani a vevőidből.

Ehhez szó szerint testre szabott megoldásokat kell kínálnod, ami az ő szemszögükből nézve működőképes, és gyakorlati alkalmazása egyértelmű hasznot hoz számukra. Ha megmutatod, hogy hogyan járnak jól a vásárlással, örökre hálásak lesznek, és tovább fognak ajánlani. És itt kezdődik a nagypályások játéka…

Az értékesítés már nem csak egy folyamat, hanem emberismeret, kommunikáció és a hatásgyakorlás művészete egyben.

Tűnj ki a tömegből!

Legyél ott a SALES szakma TOP rendezvényén!

500 értékesítő «» 200 sales vezető «» 40+ szakmai kiállító «» 12 előadó «» 2 terem

Az Értékesítők Napja című konferenciasorozatunkat már a kezdetektől nagy érdeklődés övezte. Célunk, hogy hagyományt teremtve minden évben összehívjuk a szakma legelismertebb szakembereit, hogy megosszák egymással és közönségükkel az értékesítés legaktuálisabb trendjeit.

Konferenciánkat ajánljuk mindazoknak, akinek a munkája az értékesítéshez kapcsolódik, cégvezető, vállalkozó vagy aki közvetlenül B2B sales-esként tevékenykedik, nagyértékű terméket, vagy szolgáltatást értékesít.

A neves előadók olyan információkat, tapasztalatokat és tanácsokat osztanak meg a szakma fejlődni akaró képviselőivel, amelyek jelenleg a leghatékonyabban működő módszerek!

Az ÉRTÉKESÍTŐI TEREM programja:

Le ne maradj! Időben foglald le a helyed, mert 5-20 fős csapatok is egyre nagyobb arányban jelentkeznek be.
A terem mindössze 500 értékesítőt képes befogadni.

08:00 – 09:00
Regisztráció és kiállítás

Érkezz időben!

Egy jó kávé mellett hozd lendületbe magad 40+ sales szakmai kiállítóval, akik különleges ajánlatokkal, és óriási kedvezményekkel készülnek.

09:00 – 09:15
MEGNYITÓ

Fontos információk az Értékesítők Napja 2019-ről.

09:15 – 10:05
SZŐKE RÓBERT

A LEGÚJABB NEUROMARKETING KUTATÁSI EREDMÉNYEK HASZNÁLATA A GYAKORLATBAN

Mielőtt az ajánlatomon gondolkozni kezdenél, az agysejtjeid már rég döntöttek helyetted – ez a neuromarketing…

Ezen kutatások során az emberek agyhullámait vizsgálják miközben azok döntéseket hoznak. Az agykutatók szerint a gondolatok és az érzelmek 95%-a azelőtt születik meg, mielőtt tudatosulna bennünk.

Mi értékesítők a legtöbb esetben mégsem a tudatalattira akarunk hatni, hanem az agy maradék 5%-át bombázzuk az érveinkkel. Pedig a döntést már régen meghozták.

A neuromarketing segítségével még azelőtt meggyőzöd az embereket, mielőtt a hagyományos értékesítési technikák bejönnének a képbe.

10:05 – 11:00
VIRÁG GERGELY

TÁRGYALJ MÁSKÉPP, HOGY BIZTOSAN TE LEGYÉL A BEFUTÓ

Foglalj el olyan pozíciót a potenciális vevőd fejében/szívében, hogy az érzelmileg elkötelezze magát irántad.

Mutatunk egy olyan módszert, amivel nemcsak az “azonnali” vásárlókat tudod megnyerni magadnak, hanem a később “talán” vásárlókat is. Ha ezt a tárgyalási módszert alkalmazod, a vevőid ódákat fognak zengeni másoknak rólad. Szárnyra kap a hírneved, és beindul a “szájmarketing”, ami téged támogat.

Ezután máskor is szívesen jönnek majd hozzád, valamint bátran továbbajánlanak, mert élmény veled a vásárlás folyamata és a szívükbe zártak…

11:00 – 11:30
SZÜNET

Szakmai kiállítás

és remek alakalom a kapcsolatépítésre

11:30 – 12:30
WEISER ISTVÁN

​A VÁSÁRLÓI ÉLMÉNYTEREMTÉS MŰVÉSZETE

“Az élményteremtés titka, egy folyamatos, magas rezgésen tartott kapcsolat, melyben mindig többet adunk a vevőnknek, mint amennyi a fizetségünk. Minden ügyfélvesztés a rossz kommunikációra vagy a kommunikáció hiányára vezethető vissza.” – Weiser István

Hogyan tedd gyorsítósávra az értékesítésed? Mivel tudod magad mellé állítani a vevőidet, hogy valósággal rajongjanak a terméked/szolgáltatásod iránt?

Most új nézőpontot kapsz, trükköket és mesterfogásokat ahhoz, hogy még jobban kiszolgáld és még teljesebb vásárlói élményben részesítsd az ügyfeleidet.

12:30 – 13:30
EBÉDSZÜNET

​Szakmai kiállítás

és remek alakalom a kapcsolatépítésre

13:30 – 14:25
LIPPNER TAMÁS

AZ ÉRTÉKESTŐK 3 GIGANTIKUS HIBÁJA, AMIT ÉRDEMES ELKERÜLNÖD.

Az értékesítésben minden a bizalmon múlik. Ezt mindannyian tudjuk, de a legtöbb értékesítőnek a gyakorlatban mégsem sikerül a megfelelő kapcsolatot kialakítani. Miért?

1. Az emberek különbözőek, ezért meg kell tanulnunk őket különböző módon kezelni. Fel kell tudnunk ismerni, hogy ugyanazt a dolgot milyen megközelítésből világítsuk meg az adott ember számára.

2. Az eredményes értékesítés az, ha a vevő tudja, hogy a megvásárolt dolognak mi az igazi értéke. Ezért ne felejtsük el felderíteni, hogy a vevőnek mi a problémája, az milyen hatással van rá, vagy a cégére, illetve mennyibe kerül számára a termékünk hiánya.

3. Az értékesítésben a legtöbb esetben nem egy ügyféllel van dolgunk (B2B esetén pláne). Addig, amíg nem nyerünk meg minden szereplőt, addig a hiányzók meghiúsíthatják az ügyletet.

14:25 – 14:45
SZÜNET

​Szakmai kiállítás

és remek alakalom a kapcsolatépítésre

14:45 – 15:40
REISZ RÓBERT

​AZ ELSŐ BENYOMÁS, AMI “MAJDNEM” MINDENT VISZ

Már a találkozás első pillanatában eldöntjük valakiről, hogy kedveljük-e, vagy sem. Szinte észre sem vesszük, mert automatikusan történik, de egy kézfogásnyi idő is elegendő ahhoz, hogy képet alkossunk egy ismeretlen személyről. És ez ránk vonatkoztatva is ugyanígy igaz…

Személyesen néhány másodperc, telefonon pedig egy pillanat tört része alatt dől el, hogy vonzani, vagy taszítani fog minket az, akivel beszélünk. Persze olyan is van, hogy nem is beszélünk valakivel, mégis kialakul az első benyomás.

Különböző kutatások egybehangzóan állítják, hogy a számunkra kedvezőtlen első benyomást, legalább 8 pozitív benyomással lehet ellensúlyozni. De vajon hagyunk erre elegendő időt egymásnak?

Mik azok a tényezők, ami alapján ezt a “majdnem végleges” döntést meghozzuk a másik emberről? Hogyan tudjuk ezt pozitív irányba befolyásolni?

15:40 – 16:00
SZÜNET

​Szakmai kiállítás

és remek alakalom a kapcsolatépítésre

16:00 – 16:​50
DR. NÉMETH ZOLTÁN
(Dr. Prezi)

ÜZLETI TÖRTÉNETMESÉLÉS ÉS HUMOR

A tények ismertetése nem elég ahhoz, hogy szoros, érzelmi kapcsolatot alakíts ki a vásárlóiddal, így ők nem igazán tudnak azonosulni a cégeddel, a gondolataiddal, a termékeiddel vagy szolgáltatásaiddal.

A storytelling, vagyis történetmesélés és a humor az értékesítés és a marketing haladó szintje. Ilyenkor a célcsoportodat nem egyszerűen információkkal árasztod el, hanem a történeteiddel hatsz rájuk. A történeteken keresztül érzelmi kapcsolatot alakítasz ki velük.

A történettel átadott információk jobban megragad és érzelmileg hat a vásárlódra. Vagyis, ha azt akarod, hogy eszébe juss, emlékezzenek rád és arra, amit mondtál, akkor az üzeneteidet történetté kell alakítanod.

Eredményesen történetet formálni és mesélni nem egyszerű, ezért kevés értékesítő csinálja jól. Pontosan ez is egy olyan készség, amivel könnyen ki lehet tűnni a tömegből.

16:50 – 17:10
SORSOLÁS

NYEREMÉNYSORSOLÁS ÉS ZÁRÁS​

A sorsoláson még számos nagy értékű nyeremény fog gazdára találni. Bízunk benne, hogy Te is köztük leszel…

 

A VEZETŐI TEREM programja:

A vezetői teremben csak 180 férőhelyünk van, ami eddig mindig megtelt, ezért azt tanácsoljuk, hogy lépj időben.

08:00 – 09:00
Regisztráció és kiállítás

Érkezz időben!

Egy jó kávé mellett hozd lendületbe magad 40+ sales szakmai kiállítóval, akik különleges ajánlatokkal, és óriási kedvezményekkel készülnek.

09:00 – 09:15
MEGNYITÓ

Fontos információk az Értékesítők Napja 2019-ről.

09:15 – 10:05
NAGY ÁDÁM

HOGYAN VÁLJ VONZÓVÁ ÉRTÉKES EMBEREK SZÁMÁRA?

Toborzás másképp…

Az ütőképes és eredményes csapat kialakításához elsősorban értékes emberekre van szükséged. Őket viszont ma már elsősorban nem a lehetőséggel lehet lenyűgözni, mert abból több van, mint kellene – főleg a jó emberek számára – tehát ezt vehetjük KO kritériumnak is.

A magas potenciálú emberek leginkább arra kíváncsiak, hogy kivel fognak együtt dolgozni, mit tanulhatnak tőle és hogyan fejlődhetnek tovább. Ha arra törekszel, hogy az emberek azért kövessenek, mert tisztelnek, hisznek benned, és felnéznek arra, amit képviselsz, akkor jó irányból közelíted meg ezt a kérdést.

Hogyan indulj el, hogyan kezdj neki?
Mit figyelnek a magas potenciálú emberek?
A gyakorlatban mit kell ezért tenned?

Erről szól ez az előadás, ami John C Maxwell által lerakott vezetői elveket szedi csokorba számodra.

10:05 – 11:00
ZILAHI KRISZTIÁN

AZ ÉRTÉKESÍTÉS TÁMOGATÁSÁRA MIT VÁRJ EL A MARKETINGTŐL?

Elvárások másképp…

Az értékesítők feladata nem az, hogy felhajtsák a potenciális ügyfeleket (mert ez a marketing dolga), hanem az, hogy a potenciális érdeklődőkkel minőségileg foglalkozzanak és megnyerjék azokat.

Sokkal vonzóbb egy olyan csapatban dolgozni, ahol az értékesítő azzal tölti a napját, hogy hosszú távon megnyeri és elkötelezi az érdeklődőket a termékek, a szolgáltatások és a cég iránt. Azaz az érdeklődőkből vevőket gyárt.

Ha a marketing támogatás nem megfelelő, a salesesek ideje az érdeklődők felkutatására és az igények felkeltésére megy el, ami egyrészt alacsony hatékonyságú, másrészt elsősorban a marketing feladata.

Ez az előadás arra világít rá, hogy értékesítési vezetőként mit várj el a marketingtől, ami generálja az értékesítőid számára a potenciális érdeklődőket, hogy jelentősen növelni tudd az eredményességet.

11:00 – 11:30
SZÜNET

Szakmai kiállítás

és remek alakalom a kapcsolatépítésre

11:30 – 12:30
HALMI ISTVÁN

FELÉPÍTÉS, AMI A LEGJOBBAT HOZZA KI A MUNKATÁRSAIDBÓL

Motiváció másképp…

Minden értékesítési vezető arról álmodik, hogy az emberei lehozzák a csillagokat az égről. A salesesek annyira motiváltak, hogy jobb teljesítményt nyújtanak, mint amire a papírforma szerint képesek lennének.

Amikor embereket vezetünk, személy szerint és csapatban is motiválnunk kell őket. Egy jó vezető olyan belső motivációt és hitet épít fel az embereiben, ami hosszú távú kiemelkedő teljesítményre sarkallja őket. De mi ennek a titka?

Ha a vezető képes megmutatni az értékesítőjének “önmaga jobb verzióját”, hisz benne és vele is elhiteti, támogatja és mentorálja, hogy valóban azzá is váljon, akkor ez az ember szárnyakat kap, és bebizonyítja, hogy méltó rá. Ez a felépítés, ami a személyes teljesítménynövelés egyik leghatékonyabb eszköze.

Ezt a módszert a network marketinges vezetők fejlesztették tökélyre, ezért tőlük érdemes megtanulni. Ezen üzletág egyik fenegyerekét sikerült megnyernünk az ÉN 2019 színpadára.

12:30 – 13:30
EBÉDSZÜNET

​Szakmai kiállítás

és remek alakalom a kapcsolatépítésre

13:30 – 14:25
SZILY NÓRA

A SZEMÉLYES MÁRKA SZEREPE A VEZETÉSBEN

Te másképp…

Az “ÉN”márkánk önbeteljesítő jóslatként lebeg fölöttünk, amit csak mi nem látunk, mindenki más viszont igen.

A személyes márka nem más, mint valami olyan dolog, amire mindenki emlékszik. Különböző szektorokban egyre jobban előtérbe kerül a személyes márka. Használják sztárok, sportolók és médiaszemélyiségek. Az üzleti életben is sokkal tudatosabban kellene használni, mert napról napra jobban számít…

Mit jelent az énmárka építése? Felkészülni arra, hogy erősségeinket, kompetenciáinkat hogyan tudjuk másoknak megmutatni.

Miért fontos egyáltalán ez az egész? Ezen múlik, hogy hogyan emelkedünk ki a tömegből, mi tesz minket egyedivé a munkában, a piacunk ikonikus alakjává, vagy akár vonzó vezetővé.

A személyes márka építésével ugyanolyan tudatosan kell foglalkoznunk, ahogy a márkaépítéssel tesszük. A siker vagy a bukás között egyre élesebb a választóvonal, ahol az erős énmárka egyértelmű versenyelőnyt jelent.

14:25 – 14:45
SZÜNET

​Szakmai kiállítás

és remek alakalom a kapcsolatépítésre

14:45 – 15:40
KÓSA ERIKA

AZ ÉRZELMI INTELLIGENCIA A VEZETÉSBEN

Kommunikáció másképp…

Az érzelmi intelligencia a saját és mások érzelmeinek felfogásával, kezelésével és irányításával kapcsolatos képességek összessége. Azt mutatja meg, hogy mennyire vagy tudatában az érzelmeidnek, hogyan tudod ezeket kontrollálni, mennyire ismered fel mások érzelmeit és ezeket hogyan tudod pozitívan befolyásolni?

“Az érzelmeinkben energia van, negatív és pozitív töltésű. Nem arról van szó, hogy ne éljünk meg negatív érzéseket – ne legyünk dühösek, fojtsuk el az agressziót –, nem is tudnánk megtenni. De ha a cselekvés mögötti érzelmet felismerem, sokkal jobban tudom kezelni a helyzetet.” – Kósa Erika

Az eredmények azt igazolják, hogy azok a sales csapatok sokkal eredményesebbek, ahol jelen van az érzelmi intelligencia, mert a munka örömforrássá válik.

Az EQ ugyan velünk született tulajdonság, de fejleszthető. Erika tanácsai, ötletei megadják az első lendületet a tökéletesedés útján!

15:40 – 16:00
SZÜNET

​Szakmai kiállítás

és remek alakalom a kapcsolatépítésre

16:00 – 16:​50
SZALAY ÁDÁM​

HATÁSMENEDZSMENT – GYŐZTES STRATÉGIÁK A VEZETŐI KOMMUNIKÁCIÓBAN

Hatásgyakorlás másképp…

A történetmesélés a vezetői kommunkáció leghatékonyabb fegyvere.

Ma már minden sikeres vezető a “storytelling” módszerével teszi magát ellenállhatatlanná és emlékezetessé – legyen szó céges prezentációról, üzleti tárgyalásról, vagy a csapat motiválásáról.

Ahhoz, hogy legendás vezetővé válj, beírd magad a munkatársaid, a piaci szerplők és az ügyfelek agyába (és szívébe) izgalmas, igaz és magával ragadó történetmesélővé kell válnod.

Hogyan válj azzá? Itt megismerheted a folyamatot, és megkaphatod a történetépítés lépéseinek pontos forgatókönyvét.

16:50 – 17:10
SORSOLÁS

NYEREMÉNYSORSOLÁS ÉS ZÁRÁS​

A sorsoláson még számos nagy értékű nyeremény fog gazdára találni. Bízunk benne, hogy Te is köztük leszel…

Szeretnél találkozni az értékesítési szakma több, mint 500 résztvevőjével? Ezen a napon egy helyen gyűlik össze és találkozik a szakma legjava!

A résztvevők között lesznek értékesítők, tanácsadók, értékesítési vezetők, vállalkozók és cégvezetők, sales támogatók, sales trénerek, szakmai kiállítók.

A legnagyobb szakmai kiállítás is az Értékesítők Napjához kötődik, számtalan akciós ajánlattal várunk!

2019.november 14.  – ne felejtsd el beírni a naptáradba :)

AMIRE AZ ÉRTÉKESÍTŐK NAPJA 2019-EN SZÁMÍTHATSZ:

​Feldobjuk a reggeled…
Friss és illatos kávéval, valamint kedves és csinos hostess és host csapattal várunk (ezt eddig mindig kiemelték a résztvevőink).

Hiszen nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani.

A 40+ szakmai kiállító különleges újdonságokkal és ajánlatokkal készül, mert ez nem csak egy konferencia, hanem a szakma ünnepe is.

RÉSZVÉTELI DÍJAK:

EGYEDÜL JÖVÖK (1 fő esetén): Super Early Bird időszakban 2019.10.15-ig 17 500 Ft + Áfa / fő
PÁRBAN JÖVÜNK (2 fő eseténl): Super Early Bird időszakban 2019.10.15-ig 15 000 Ft + Áfa / fő
CSAPATTAL JÖVÜNK (3-9 fő eseténl): Super Early Bird időszakban 2019.10.15-ig 13 000 Ft + Áfa / fő

GOLD LESZEK:

Bármelyik jegyedet kiegészítheted GOLD szolgáltatásokkal. Megéri az árát!

+10.000 Ft + Áfa / fő

Tartalma:

  • Felgyorsított regisztráció
  • Emailben mindkét terem előadásainak hanganyaga
  • Egész napos kávé, üdítő és pogácsa fogyasztás az elkülönített GOLD szekcióban
  • Bruttó 5000 Ft értékű kuponkód a Leaders In Flow bármelyik képzésére
  • Szendvics reggeli és meleg ebéd az elkülönített GOLD szekcióban

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom, Dunasziget u. 18. Rott Andrea +36703381887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy egyes esetekben a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.
Továbbá felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvények paraméterei (időpont, helyszín, előadó) weboldalunkon csak tájékoztató jellegűek. A változtatás jogát fenntartjuk! A jelentkezés lemondása csak írásban, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel, a Szervező hozzájárulásával lehetséges.
Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően a már leadott jelentkezéseket, illetve az ezután beérkezett jelentkezéseket a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!