Házipénztárt kezelő asszisztens képzés /16 óra/ – 2 napos képzés

KEZDÉS DÁTUMA2019. október 31.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. október 31.

IDŐPONT11.00 - 16.30

RÉSZVÉTELI DÍJ80.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft / fő/2 nap

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. október 30.

HELYSZÍNHunguest Hotel Millenium, 1089 Budapest, Üllői út 94-98.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

A képzésen a résztvevők megismerik a házipénztár kezelésével kapcsolatos szabályokat, illetve a házipénztárral kapcsolatos kötelezettségek teljesítését, a készpénzmozgás számviteli és egyéb bejelentési kötelezettségének teljesítéséhez szükséges feladatokat.

A képzés elvégzéséről az Infoszféra Kft.
államilag engedélyezett tanúsítványt ad ki.

Államilag engedélyezett képzés

Főbb témakörök:

Készpénzfizetés számviteli és adószabályai

Számviteli törvény

  • A számviteli törvény általános előírásai a pénzkezeléssel kapcsolatban
  • A pénzkezelés szabályai 2019-ben – a pénzkezelési szabályzat lényege
  • Pénzkezelési szabályzat tartalma, betartatása 2019-ben
    • a pénzforgalom (készpénzben, illetve bankszámlán történő) lebonyolításának rendje
    • elektronikus fizetési rendszerek (paypal, Western union, payu, barion stb.)
    • hatálybalépés, dátumok, cégadatok, telephelyek, pénzkezelési helyek
    • kiszervezett pénzkezelés kérdései
    • a pénzkezelés személyi és tárgyi feltételeiről, felelősségi szabályai
    • a készpénzben és a bankszámlán tartott pénzeszközök közötti forgalom
    • a készpénzállományt érintő pénzmozgások jogcímeiről és eljárási rendje
    • a napi készpénz záró állomány maximális mértéke
    • az ellenőrzés gyakoriságáról, módja
    • a pénzszállítás feltételei
    • a pénzkezeléssel kapcsolatos bizonylatok rendje
    • elszámolási módok, határidők, kiküldetési rendelvény
    • szankciók
    • felülvizsgálat
    • eljárási rend
  • A pénzforgalommal kapcsolatos számviteli nyilvántartási szabályok
  • Egyéb a számviteli nyilvántartás szempontjából fontos pénzforgalmak
    • házipénztár (valutapénztár)
    • bolti pénztárak, online pénztárgép
    • elszámolási bankszámla forgalmának, készpénz-helyettesítő eszközök (bankkártya, ajándékkártya) kezelése
    • pénzkezeléssel együtt járó terítő fuvaros elszámolás
    • készpénzes számlaforgalom, készpénzkifizetés határai, e-számlázás készpénzes fizetéssel, POS terminálok, egyéb fizetési rendszerek

Házipénztár ellenőrzése

  • jegyzőkönyvek
  • hamis pénz

A mérleg, tagolása, alátámasztása a házipénztár tekintetében

Bizonylati elv, fegyelem, online számlázás és a pénztár

Munkabér kifizetések kezelés, letiltások

Készpénzes eladói és vevői számlák számviteli kezelése

Házipénztár működési szabályzata, bizonylatőrzési szabályok, számlaexportálás, online számlázás 2019-ben, pénztárgép

Házipénztár könyvelési sajátosságai a 2019-es törvények tükrében, könyvvizsgálók tevékenysége

Házipénztár és az online számla, EKAER rendszer összefüggései, számlatömbök kérdésköre

Készpénzfizetéssel kapcsolatos bizonylatolási szabályok és egyéb bejelentési kötelezettségei

RÉSZVÉTELI DÍJ: 80.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft / fő/2 nap

KEDVEZMÉNYEK:

60.000 Ft /fő/2 nap, ha egy cégtől a rendezvényre többen jelentkeznek, + Ellátás 10.000 Ft / fő/2 nap
70.000 Ft /fő/2 nap, ha jelentkezése október 20-ig beérkezik hozzánk. Ellátás 10.000 Ft / fő/2 nap
Jelen képzésünk áfa-mentes

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom, Mű út 300. Rott Andrea +36703381887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az előadáson való részvétel, a kapcsolódó oktatási anyag, tanúsítvány és az íróeszköz költségét. A képzés áfamentes, a díja költségként elszámolható. Az egész napos vendéglátás költsége a számlán, mint természetbeni juttatás kerül feltüntetésre, mely után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni. Jelentkezési és részvételi feltételek: 1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól. 2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat. 3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg. 4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik. 5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk. Lemondási feltételek: Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu