Hulladékgazdálkodási kötelezettségek 2019.

KEZDÉS DÁTUMA2019. február 14.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. február 14.

IDŐPONT10.00 - 17.00

RÉSZVÉTELI DÍJ29.900 Ft +ÁFA

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. február 13.

HELYSZÍNHunguest Hotel MILLENIUM, 1089 Budapest, Üllői út 94-98.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

A konferencia során áttekintést adunk a hulladékgazdálkodással kapcsolatos aktuális jogszabályi környezetről, a várható változásokról.

A nap második felében az adatszolgáltatással, nyilvántartással, bevallással kapcsolatos feladatok, kötelezettségek részletes áttekintésére kerül sor.

Jöjjön el konferenciánkra, rendszerezze ismereteit és kérdezzen előadóinktól!

ADATSZOLGÁLTATÁSI HATÁRIDŐ: MÁRCIUS 1

Részletes program

10.00-12.00 A hatályos hulladékgazdálkodási jogszabályi környezet – Dr. Csepregi István, ügyvezető igazgató, Zöldjog Kft.

  • A hatályos jogszabályi környezet, várható változások 2020-tól
  • Az állami hulladékgazdálkodási közfeladatból adódó kötelezettségek
  • A környezetvédelmi hatósági szervezetrendszere
  • Konzultáció

12.00-13.00 Ebéd

13.00-15.00 Hulladékgazdálkodási adatszolgáltatási kötelezettségek, várható változások – előadó felkérés alatt

  • EHIR, a hatályos jogszabályok
  • A nyilvántartás szabályai
  • Adatszolgáltatás szabályai, adatlapok kitöltése
  • Hulladékgazdálkodási Információs Rendszer
  • Hulladékgazdálkodás összesített adatai
  • Várható változások a körforgásos gazdaság megvalósítása érdekében elfogadott javaslatcsomag hazai jogrendbe történő átültetése kapcsán

15.00- 15.15 Szünet

15.15-17.00 Az adatszolgáltatás gyakorlata és ellenőrzése – Kissné Petró Mária, hulladékgazdálkodás felügyelet, Fejér Megyei Kormányhivatal Környezetvédelmi Főosztály

  • Általányos Nyomtatványkitöltő Program (ÁNYK) adatlapok
  • ÁNYK és HIR által vizsgált összefüggések
  • Adatfeldolgozás
  • Az ÁNYK-ról röviden (telepítés, programfelület, tulajdonságok)
  • Az elektronikus adatszolgáltatások teljesítése az ÁNYK-n keresztül, beadás és feldolgozás
  • Adatfeldolgozás ÁNYK-val (kézi adatbevitel, módosítás, ellenőrzés, mentés, nyomtatás, törlés)
  • XML állomány kezelése
  • Nyomtatványok beküldése az Ügyfélkapun keresztül
  • Gyakran előforduló hibák, hiányosságok, a helyes kitöltés módja
  • Tippek, tanácsok,
  • Konzultáció

RÉSZVÉTELI DÍJ: 29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK:

50% kedvezménnyel 14.950 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

40% kedvezménnyel  17.940 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  február 5-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom Mű út 300 Rott Andrea +36 70 338 1887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek: 1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu