Kiküldetések reflektorfényben 2019.

KEZDÉS DÁTUMA2019. február 27.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. február 27.

IDŐPONT10.00 - 13.00

RÉSZVÉTELI DÍJ23.750 Ft+ÁFA

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. február 26.

HELYSZÍNHunguest Hotel MILLENIUM, 1089 Budapest, Üllői út 94-98.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

Gyakorlati eseteken keresztül dolgozzuk fel a jogszabályi összefüggéseket belföldi és külföldi kiküldetésekre egyaránt. Példákon keresztül szemléltetjük, hogyan lehet a jogszabályoknak megfelelő lehetőségeket jobban kiaknázni. Számos esetben előfordul, hogy munkánkat nem a megszokott munkahelyen, hanem attól távol kell végezni. Vannak olyan munkakörök is, amelyeknél nincs állandó munkavégzési hely, mert a dolgozó a lakásáról indul közvetlenül az ügyfelekhez. Mit tekintünk kiküldetésnek? Rövidtávon, vagy akár éveken keresztül is dolgozhat valaki kiküldetésben? A dolgozók részére minden többlet kiadást meg kell téríteni. De melyek ezek a költségek és milyen módszereket érdemes követni, hogy megfeleljünk a jogszabályi előírásoknak? Csökkenthető-e az adminisztráció? Külföldi kiküldetéseknél előfordul, hogy a bérszámfejtést követően derül ki, hogy akár az szja, akár a tb járulékokat rosszul állapítottuk meg. Mely időpontig lehet önellenőrizni? Mi az az AJK nyomtatvány? Előadásunk során ezekre a kérdésekre keressük a választ.

Előadó: Horváthné Szabó Beáta igazgató, Tax and legal services, Deloitte Zrt.

FŐBB TÉMAKÖRÖK:

  • Üzleti út, kiküldetés fogalmai
  • Kiküldetés, kirendelés, változó munkahely
  • Üzleti utazás során felmerülő kiadások elszámolása
  • Költségtérítés fizetésekor alkalmazandó nyomtatványok
  • Utólagos elszámolás gyakorlati kérdései
  • Belföldi kiküldetésen felmerülő kiadások
  • Étkezést vagy napidíjat fizessünk
  • Szállás, hotel, bérelt lakás adókötelezettségének vizsgálata
  • Utazási költségek elszámolása
  • Munkába járás és hivatali utazás elkülönítése, jelentősége
  • Külföldi kiküldetés értelmezése
  • Kettős adózásról szóló egyezmények fontossága
  • Illetőség meghatározása
  • Adóztatás helyének eldöntése
  • Adó és járulékok alapjának kiszámítása
  • Elrontottam, hogyan módosítható önellenőrzés, és AJK
  • Szakmai konzultáció, egyéni kérdések megválaszolása

RÉSZVÉTELI DÍJ: 23.750 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK:

18.750 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

20.750 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  február 1-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA  (13.00-14.00 óráig a rendezvény után)

 

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom Mű út 300 Rott Andrea +36 70 338 1887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek: 1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu