Környezetvédelmi termékdíj 2019.

KEZDÉS DÁTUMA2019. január 29.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. január 29.

IDŐPONT10.00 - 17.00

RÉSZVÉTELI DÍJ29.900 Ft/fő + ÁFA (Január 25-ig történő jelentkezés esetén 40 százalék kedvezmény.)

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. január 28.

HELYSZÍNHunguest Hotel MILLENIUM, 1089 Budapest, Üllői út 94-98.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

Szokásos év eleji környezetvédelmi termékdíj konferenciánkon a teljes körű szabályozását mutatjuk be.

Célunk, hogy segítséget nyújtsunk a vállalkozásoknak a bonyolult és sűrűn változó szabályrendszer, valamint a szerteágazó adminisztratív feladatok útvesztőjében. A kötelezettségek és a feladatok ismerete mellett nélkülözhetetlen az átgondolt, biztos alapokon nyugvó belső nyilvántartások kialakítása, amelyből megállapítható és alátámasztható a negyedéves termékdíj-fizetési kötelezettség.

Szerezze meg szakértőnktől a tudást, hogy a környezetvédelmi termékdíj nyilvántartása, és a bevallása is tökéletes lehessen!

A NAV nagy hangsúlyt fektet a termékdíj fizetés ellenőrzésére, ebből következően komoly a mulasztásokkal kapcsolatos bírság kockázata.

Az előadások és az azokat követő konzultációs lehetőség segítséget nyújt a termékdíjjal még csak most ismerkedő és a már rutinos kollégáknak egyaránt megfelelni az elvárásoknak és elkerülni a bírságokat!

FŐBB TÉMAKÖRÖK:

» Termékdíj aktualitásai 2019-ben

» Hogyan érinti a termékdíj szabályozás a vállalkozókat

» Gyártás, értékesítés, beszerzés, felhasználás termékdíj szempontból

» Termékdíjköteles termék – új termékdíjköteles termék létrejötte

» Csomagolás – csomagolószer témakör: problémák, megoldások

» Újrahasználati szabályok jogszerű és optimális alkalmazása (fókuszban a fa raklap forgatása)

» Műanyag bevásárló reklám táska és beltéri műanyag zacskó szabályozása

» Reklámhordozó papír lehatárolása

» Kollektív vagy egyéni hulladékkezelés teljesítése

» Átalányfizetésre szabályozása, vagyis csekély mennyiségű kibocsátó – mezőgazdasági termelő – gépjármű átalány

» Elektromos és elektronokai berendezések termékkör szakmai kérdései és a megoldásai

» Hogyan lehet és kell tervezni a termékdíjjal kapcsolatos kötelezettséget?

» Nyilvántartás és termék nyomon követés, kódok és bizonylatok kapcsolata

» Teljes díjtétel, vagyis az állami hulladékkezelés vagy az egyéni hulladékkezelés választása és részletkérdései

» Bérgyártás lehetőségei

» Kibocsátás – nyilatkozatadás – átvállalás – visszaigénylés – termékdíj raktár összefüggései, különbözőségei

» Szerződéses átvállalás elemzése:

o Kinek érdemes átvállalási szerződést kötni? Az átvállalás tervezésének időszaka – megéri vagy nem éri meg?
o Milyen jogcímeket határoz meg a termékdíj?
o A cégek gazdasági eseményei és a szerződéses átvállalás feltételeinek vizsgálata
o Átvállalási láncolatok
o A termékek útja az átvállalás során. Az ellátási lánc vizsgálata. Érvek – ellenérvek

» Visszaigénylés szabályai:

o Visszaigénylés jogcímei és részletszabályai
o Visszaigénylés igazolására szolgáló bizonylatok szerepe, ellenőrzése
o Visszaigénylés nehézségei, megoldások, valamint az adminisztráció szerepe
o Hogyan kell feltárni az elmulasztott visszaigénylést? Az önellenőrzés szabályai

» Felelősségi viszonyok az átvállalás és a nyilatkozatadás során

» Hogyan lehet a cég tevékenységét optimalizálni az átvállalás és a nyilatkozatadás oldaláról?

» Nem csak a beszerzés, az egész vállalati rendszer elemzése fontos. Hogyan kell elemezni?

» Mit jelent a cégnek a „nem kell megfizetni” és a „nem keletkezik kötelezettség” bonyolult rendszere

» Beszerzés, mint kulcskérdés a termékdíjban, vagyis ez eladó felszámította-e a termékdíjat, ha igen mit lehet tenni, hogy ez ne így legyen

» Miért komplex megoldás a termékdíj raktár?

» A bejelentés és a bevallás teljesítésének nyomtatványai és azok kitöltése, valamint a kitöltés során tapasztalt jellemző hibák és hiányosságok

» Bevallással kapcsolatos tudnivalók

» Termékdíj és termékdíj-előleg bevallásának és fizetésének szabályai

» Számlán történő termékdíj feltüntetés alaki és tartalmi követelményei részletesen, az ide vonatkozó jogintézmények tekintetében

» Termékdíj-kötelezettség nem teljesítéséhez fűződő jogkövetkezmények

» Termékdíj érintő mulasztási bírság változásai

» Mikor és kinek érdemes a termékdíjátalányt választani?

» A termékdíjhiány, a termékdíj-különbözet és termékdíj-tartozás részletkérdései

» A termékdíj-kötelezettség a tárgyévben és az elévülési időn belül. Mikor, mire kell figyelni?

» Ellenőrzés!? Hogyan és milyen szabályok alapján történik?

» Felkészülés a NAV ellenőrzésére: konzultáció, audit vagy modellezett adóellenőrzés

» Konzultáció a résztvevők kérdései alapján

ELŐADÓ: Debreczeni László környezetvédelmi termékdíj szakértő 

RÉSZVÉTELI DÍJ: 29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK:

50% kedvezménnyel 14.950 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

40% kedvezménnyel  17.940 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  január 25-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom, Mű út 300. Rott Andrea +36703381887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu