Közbeszerzés 2019-ben: EKR aktualitások

KEZDÉS DÁTUMA2019. június 19.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. június 19.

IDŐPONT10.00 - 14.30

RÉSZVÉTELI DÍJ25.900 Ft+Áfa/fő

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. június 19.

HELYSZÍNLa Prima Fashion Hotel, 1052 Budapest, Piarista u. 6.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

Közbeszerzés 2019-ben: EKR aktualitások

Budapest – június 19.   – 10:00 – 14:30

Tematika:

  • a 2019-es jogszabályváltozások érdemi részének áttekintése, köztük kiemelten az áprilisi, lényeges módosításokkal
  • a központi beszerző szervekkel kapcsolatos aktualitások (pl. Digitális Kormányzati Ügynökség)
  • ajánlattételi folyamat buktatói az EKR-ben
  • űrlapok kitöltésével kapcsolatos problémák, iránymutatások
  • a közbeszerzésekhez kapcsolódó dokumentálási kötelezettségek, kapcsolódó problémák
  • ellenőrzési gyakorlat aktualitásai
  • az elmúlt hónapok fontosabb döntőbizottsági határozatainak bemutatása, elemzése, megvitatása

Előadó: Támis Norbert jogi szakokleveles felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó és oktató, Target Consulting Tanácsadó Iroda ügyvezető

Miről is lesz szó?

A közbeszerzést alapjaiban megváltoztatta az elektronikus közbeszerzési rendszer bevezetése.

A konferencia fókuszában az új rendszer legfrissebb újításai és gyakorlati tapasztalatai kerülnek bemutatásra gyakorló szakember segítségével.

Az EKR felület mindennapi alkalmazásán túlmenően javaslatok, iránymutatások, problémafelvetések kerülnek terítékre.

Mind ajánlattevőknek és ajánlatkérőknek segítünk eligazodni EKR rendszerrel kapcsolatos jogosultságok útvesztőiben.

Iránymutatást nyújtunk, hogy milyen felületeken lehet tájékozódni és melyeket kell használni a közbeszerzés benyújtása, lebonyolítása kapcsán.

Dokumentálási kötelezettségek: kinek? mikor? mit? hogyan?

Teendők: felhívás, dokumentáció összeállítása, elektronikus űrlapok összeállítása, kiegészítő tájékoztatások kezelése, hiánypótlások, felvilágosítás kérések, indokláskérések kezelése, számítási hiba javítás, eredményhirdetés, iratbetekintés.

Az előadás keretében lehetőség nyílik egyedi problémák, kérdések felvetésére és megvitatására szakértő előadónkkal.

Jöjjön el és készüljön fel!

  • a 2019-es jogszabályváltozások érdemi részének áttekintése, köztük kiemelten az áprilisi, lényeges módosításokkal
  • a központi beszerző szervekkel kapcsolatos aktualitások (pl. Digitális Kormányzati Ügynökség)
  • ajánlattételi folyamat buktatói az EKR-ben
  • űrlapok kitöltésével kapcsolatos problémák, iránymutatások
  • a közbeszerzésekhez kapcsolódó dokumentálási kötelezettségek, kapcsolódó problémák
  • ellenőrzési gyakorlat aktualitásai
  • az elmúlt hónapok fontosabb döntőbizottsági határozatainak bemutatása, elemzése, megvitatása

Jegyek:

Early Bird – Egyéni: 23 900 Ft +ÁFA/fő 06.10-ig, 1 vagy 2 fő részére vásárolt jegy esetén!
Early Bird – Csoportos: 21 900 Ft +ÁFA/fő 06.10-ig minimum 3 fő részére vásárolt jegy esetén!
Standard: 25 900 Ft +ÁFA/fő 06.10. után, 1 vagy több fő részére vásárolt jegy esetén!

KIHELYEZETT KÖZBESZERZÉSI OKTATÁS

Kihelyezett céges közbeszerzési képzések, tréningek, eseti oktatások tartása a Megrendelő által igényelt óraszámban és tematikával.

Érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon: +36 70 586 7791

Szervező

MAVOR Legal Kft.

Budapest Aktuális Ma csapata +36705867791
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Minden rendezvényre történő regisztrációt a beérkezést követően, legkésőbb 48 órán belül visszaigazolunk, melyet e-mailben megküldünk az Ügyfél jelentkezésekor megadott e-mail címre. A visszaigazoló e-mailhez csatolt dokumentum alapján az Ügyfél ellenőrizheti a mindenkori rendezvény meghirdetett részleteit (időpontját, helyszínét, díját) és a kiegyenlítéshez szükséges részleteket. A jelentkezés (regisztráció) szolgáltató általi visszaigazolása szerződéskötésnek minősül, fizetési kötelezettséget von maga után. Aktualis-ma csapata +36 70 586 7791