Közbeszerzési alapképzés /12 óra/ – Bevezetés a közbeszerzésbe – Államilag engedélyezett képzés /E-001894/2019/D012/

KEZDÉS DÁTUMA2020. május 05.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2020. május 06.

IDŐPONT10.00 - 15.30

RÉSZVÉTELI DÍJ80.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft / fő/2 nap (65.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft /fő /2 nap a részvételi díj, ha jelentkezése április 30-ig beérkezik hozzánk.)

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2020. május 01.

HELYSZÍNHunguest Hotel MILLENNIUM, 1089 Budapest, Üllői út 94-98.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

Közbeszerzési alapképzésünk célja a közbeszerzés szabályrendszerének alapjaival való megismerkedés, könnyebb tájékozódás a jogszabályok között.

A képzést követően a részvevők könnyebben eligazodnak a közbeszerzési eljárások között, azonosítani tudják a főbb közbeszerzési eljárási lépéseket és az eljárások szereplőit. A cél a közbeszerzés szóhasználatának elsajátítása mellett a teljes intézményrendszer és közbeszerzési eljárási logika elsajátítása. A képzés során kitérünk az elektronikus közbeszerzés alapjaira is, hiszen ma már a közbeszerzési eljárásokat elektronikusan lehet lebonyolítani, ezért gyakorlati tapasztalatokat, hasznos ismereteket is megosztunk a résztvevőkkel.

Képzésünket ajánljuk olyan cégeknek vagy intézmények munkatársainak, akik:

  • közbeszerzéseken akarnak indulni,
  • külső szakmai segítség nélkül, “házon belül” kívánják lebonyolítani közbeszerzéseiket.
  • Ajánljuk továbbá képzésünket olyan szakasszisztenseknek, akik közbeszerzési szakemberek mellett dolgoznak.

A képzés elvégzéséről az Infoszféra Kft.
államilag engedélyezett tanúsítványt ad ki.

Államilag engedélyezett képzés

Előadók:

Dr. Tátrai Tünde, egyetemi docens, közbeszerzési szakértő Budapesti Corvinus Egyetem

Dr. Hubai Ágnes, felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó, Hubai Ügyvédi Iroda

Főbb témakörök:

  • A közbeszerzés intézményrendszere
  • Közbeszerzési jogszabályok
  • Információszerzés a közbeszerzésben
  • A közbeszerzés hatálya, a közbeszerzési eljárás főbb szereplői
  • Közbeszerzési eljárásrendek, főbb eljárási szabályok
  • Eljárástípusok, eljárások ütemezése
  • A közbeszerzési szerződés teljesítése, módosítása
  • A közbeszerzési jogorvoslat rendszere
  • Jogorvoslat kezdeményezése, jogorvoslati eljárás
  • Elektronikus közbeszerzés
  • Konzultáció

RÉSZVÉTELI DÍJ: 80.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft / fő/2 nap

KEDVEZMÉNYEK: 

60.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft /fő /2 napha egy cégtől a rendezvényre többen jelentkeznek,
65.000 Ft /fő/2 nap Ellátás 10.000 Ft /fő /2 nap, ha jelentkezése április 30-ig beérkezik hozzánk.

Jelen képzésünk áfa-mentes

A képzés nyilvántartásba-vételi száma: E-001894/2019/D012
A 2 napos képzés elvégzéséről államilag engedélyezett tanúsítványt állítunk ki.

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom Mű út 300. Rott Andrea +36703380887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az előadáson való részvétel, a kapcsolódó oktatási anyag, tanúsítvány és az íróeszköz költségét, illetve a reggeli és az ebéd díját.
A képzés áfamentes, a díja költségként elszámolható.
Az egész napos vendéglátás költsége a számlán, mint természetbeni juttatás kerül feltüntetésre, mely után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu