Közbeszerzési Jogesetek – Közbeszerzési Konferencia

KEZDÉS DÁTUMA2019. szeptember 24.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. szeptember 24.

IDŐPONT10.00 - 15.00

RÉSZVÉTELI DÍJ29.900 Ft/fő + ÁFA

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. szeptember 23.

HELYSZÍNHunguest Hotel Millenium, 1089 Budapest, Üllői út 94-98.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

A mindennapi közbeszerzési munkában egyre nagyobb szerepet kapnak a Közbeszerzési Döntőbizottság és az Európai Unió Bíróság döntései, melyek befolyásolják, kiegészítik a jogértelmezést. A számos jogesetből érdemes megismerni a legfontosabb európai eseteket és a legújabb trendeket, érdekességeket a hazai jogalkalmazás területéről. Az előadások során lehetőség van egy-egy téma esetjogának megismerésére, melyek vélhetően a legnagyobb érdeklődésre tartanak számot.

FŐBB TÉMAKÖRÖK:

  • Részekre bontás tilalma
  • Alkalmassági kritériumok
  • Kapacitást biztosító szervezet
  • Aránytalanul alacsony ár
  • Hiánypótlás, Szakember, mint értékelési szempont, Összességében legelőnyösebb ajánlat
  • Elektronikus közbeszerzés
  • Konzultáció

Előadók:

Dr. Tátrai Tünde – egyetemi docens, közbeszerzési szakértő Budapesti Corvinus Egyetem

Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella – közbeszerzési szakértő, európai jogi szakjogász Dr. Kardkovács és Társai Ügyvédi Iroda

RÉSZVÉTELI DÍJ: 29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK:

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom, Dunasziget u. 18. Rott Andrea +36703381887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu