„LEGNAGYOBB KINCSÜNK, AZ ÜGYFÉL” – Menedzserképző Központ Workshop

KEZDÉS DÁTUMA2018. december 11.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2018. december 11.

IDŐPONT9.00 - 14.00

RÉSZVÉTELI DÍJ28.000 Ft +áfa (December 5-ig (szerda) történő jelentkezés esetén 25 000 Ft + áfa a részvételi díj!)

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2018. december 10.

HELYSZÍNDanubius Hotel Astoria City Center, 1053 Budapest, Kossuth Lajos u. 19.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

ugyfelkezeles4_584x300

„Úgy tekintünk az ügyfeleinkre, mint a vendégeinkre azon a bulin, amelynek mi vagyunk a házigazdái” – ezt egy igen sikeres cég, az Amazon alapítója, Jeff Bezos mondta, aki azt is elárulta: náluk mindenkinek azért kell dolgozni, hogy a vásárló mindig egy kicsit jobban érezze magát. Amit a nagyok jól csinálnak, azt nyugodtan elleshetik a hozzájuk képest kisebb vállalkozásoknál dolgozók is, hiszen az ügyfél- és panaszkezelés – a cég méretétől függetlenül – mindenki számára létfontosságú feladat. A vevőkért, a vendégekért minden nap keményen meg kell küzdeni, és valami olyat kell nyújtani nekik, amire nem is számítottak. Ha ezt meg tudjuk csinálni, akkor ők lesznek az „élő hirdetőtábláink”, ha viszont nem, akkor nagyon sokat árthatnak a vállalkozásunknak.

Ismerkedjen meg a „nagyok” már bevált módszereivel, tanuljon meg néhány ügyes fogást, és gyakoroljon a többiekkel, hogy jobban megismerje önmagát! Egy mondatban összefoglalva ezt ígéri a Menedzserképző Központ azoknak, akik részt vesznek a workshopon. A főleg gyakorlatokra alapuló foglalkozás során megbeszéljük, mitől lehet konfliktusmentes az ügyintézés, hogyan tehető rutinossá a reklamációkezelés, és elégedetté az ügyfél. A képzésen azokat a technikákat mutatjuk be és gyakoroljuk, amelyekkel gyorsabban el lehet érni a kívánt eredményt.

Önismereti, kommunikációs tesztünk kitöltése, értékelése és a konfliktuskezelés öt aranyszabályának elsajátítása után felvázoljuk a főbb embertípusokat, így a résztvevők nagyobb eséllyel és önbizalommal indulhatnak az elégedett vevőért folytatott csatába. Olyan technikákat mutatunk, amelyek segítségével hatásosabb lehet a kommunikáció, és eredményesebb a reklamációkezelés. Megmutatjuk azokat a fogásokat, amelyekkel meg lehet tartani az ügyfélelégedettséget, növelni a lojalitásukat, és elérhetjük, hogy másoknak is ajánlanak bennünket.

Jöjjön el a workshopra, nézzen bele az Önnek odakészített képzeletbeli tükörbe, tudjon meg többet önmagáról, hogy az ügyfeleiről is sokkal többet tudjon. Vigye haza magával azokat a bevált technikákat, amelyek segítségével elégedettebbek lehetnek a vevői, de akár a munkatársai és a családtagjai is.

Tematika:

Konfliktuskezelés

  • Mik a legjellemzőbb konfliktusok?
  • A konfliktuskezelés 5 módja – mikor melyiket használjuk?
  • Konfliktuskezelés kérdőív
  • „Én és a konfliktusok” – egyéni viselkedés vizsgálata konfliktushelyzetekben

A remény megölésének piramisa: technikák a reklamációkezeléshez

DISC-tipológia

  • A különböző személyiségtípusok bemutatása
  • Milyen színű vagyok? Személyiségtipológia

Testbeszéd

  • Miért fontos a testbeszéd, mi a jelentősége?
  • Alapérzelmek: undok-csömör, megvetés, szomorúság, meglepetés, félelem, harag, boldogság; alapérzelmek közvetítése telefonon

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

Az esemény részvételi díja: 28 000 Ft + áfa

Tréner: Dr. Bocskay Zsolt, kommunikációs szakember

A rendezvény időtartama: 09.00 – 14.00 /szünetekkel – A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást./

Maximális létszám: 50 fő

December 5-ig (szerda) történő jelentkezés esetén 25 000 Ft + áfa a részvételi díj!

Szervező

Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft.

1092 Budapest, Hőgyes Endre u. 13. 3/19., 119 kcs. Ács Nóra 872-2187
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
A Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. a regisztrációt követően díjbekérőt állít ki 8 napos fizetési határidővel, átutalásos kiegyenlítési móddal. Eltérő igények esetén természetesen szívesen alkalmazkodunk a partnerhez, kéréseiket a fenti űrlapon, az „Egyéb számlázási információ, megjegyzés” rovatban legyenek szívesek jelezni. A számlán az étel és az ital közvetített szolgáltatás.
A részvétel lemondását a Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. kizárólag írásban fogadja el. Lemondás esetén van lehetőség a delegálásra, azonban amennyiben a jelzés a rendezvény előtti 10. napon, vagy azon belül történik, a jelentkező köteles a teljes díj kifizetésére.
A jelentkezési lap kitöltésével a szolgáltatás megrendelésre kerül, a fenti fizetési- és lemondási feltételek elfogadásával. A rendezvény résztvevői hozzájárulnak, hogy róluk a rendezvény ideje alatt kép- és/vagy hanganyagok készüljenek.
Az adatok kitöltésével hozzájárul ahhoz, hogy a Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. a megadott elérhetőségekre reklámtartalmú anyagokat küldjön.