Megalapozatlan ügyfélpanaszok kezelése – Ügyfél-kommunikációs képzés

KEZDÉS DÁTUMA2019. november 14.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. november 14.

IDŐPONT10.00 - 15.00

RÉSZVÉTELI DÍJ39.900 Ft/fő + ÁFA (November 8-ig történő jelentkezés esetén 20 százalék kedvezmény.)

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. november 13.

HELYSZÍNHunguest Hotel Millenium, 1089 Budapest, Üllői út 94-98.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

A jogos panaszok kezelése, megválaszolása sem könnyű, de még nehezebb az elutasítás. Szeretnénk, ha Ügyfeleink elégedettek lennének, mégis bizonyos esetekben olyan dolgot kifogásolnak, amelyre nem szerződtünk, amiért nem fizettek, ami teljesíthetetlen, vagy teljesítése gazdaságtalan volna. Nehéz ilyenkor megtalálni a megfelelő kommunikációs módszert, ami segít megértetni az elégedetlen Ügyféllel, hogy korrekt módon jártunk el vele szemben, anélkül, hogy mindez udvariatlanságnak, kioktatásnak tűnne számára. Módszereket mutatunk be, amelyek segíthetnek, hogy személyesen, telefonon és írásban a legjobb gyakorlatnak megfelelően, ügyfél¬barát módon kezeljük a megalapozatlan panaszokat (is).

Minden résztvevőnk megkapja előadónk Panaszügyek hatékony megoldása c. könyvét 3 990 Ft értékben!

Kiscsoportos (max. 40 fő) képzés! Visszaigazolást a jelentkezések sorrendjében küldünk!

Főbb témakörök: 

  • A panasz, reklamáció fogalma
  • A jogos és megalapozatlan panaszok megkülönböztetése
  • Hogy hozzunk jó döntést?
  • Mit kezdjünk vele, ha csak részben jogos panasz?
  • Döntési szempontok panaszügyekben
  • Hogyan kommunikáljuk az elutasító tartalmú döntésünket anélkül, hogy megbántanánk vele Ügyfelünket?
  • A jogorvoslati tájékoztató szerepe
  • Mit kezdjünk azokkal, akik nem fogadják el az elutasítást, de nem is élnek a jogorvoslat lehetőségével?
  • Hogyan különböztethetjük meg azt, ha az Ügyfél nem érti a választ, attól, hogy ha nem fogadja el a döntésünket?
  • A lánclevelezés kialakulása és kezelése
  • Mit kezdjünk, hogyan kommunikáljunk a notórius, visszatérő reklamálókkal?
  • Mit tegyünk ismétlődő hibák esetén?
  • Esettanulmányok
  • Konzultáció

Előadó: Arany Ferenc – vezető tanácsadó, Gold Invest Tanácsadó Kft. (A „Panaszügyek hatékony megoldása” című szakkönyv szerzője)

RÉSZVÉTELI DÍJ: 39.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK:

30% kedvezménnyel 27.930 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

20% kedvezménnyel 31.920 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  november 8-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom, Dunasziget u. 18. Rott Andrea +36703381887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu