Munkahelyi ADATKEZELÉS – A munkavállalók megfigyelése legálisan – SZÉKESFEHÉRVÁR

KEZDÉS DÁTUMA2020. április 21.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2020. április 21.

IDŐPONT9.00 - 12.00

RÉSZVÉTELI DÍJ24.900 Ft/fő + ÁFA (Április 15-ig történő jelentkezés esetén 20 százalék kedvezményt biztosítunk.)

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2020. április 20.

HELYSZÍNGazdaság Háza, 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

A munkavállalók megfigyelése a munkáltatók és a tulajdonosok szerint is elkerülhetetlen és helyénvaló a mai világban.

Konferenciánkon az ország egyik legismertebb adatvédelmi szakértő előadója részletesen ismerteti a munkahelyi adatkezeléssel kapcsolatos adatvédelmi szabályokat.

Megtudhatjuk, hogyan ellenőrizhetjük munkavállalóinkat legálisan. Valamint, hogy milyen jogai és kötelezettségei vannak a munkáltatónak és mik a munkavállalónak.

A délelőtt folyamán a résztvevők választ kaphatnak többek közt az alábbi kérdésekre:
– Milyen eszközökkel és hogyan ellenőrizheti legális keretek közt a munkáltató a munkavállaló munkavégzését?
– Miként lehet betekinteni a munkavállalók levelezésébe, számítógépébe?
– Jogom van tudni, hogy munkavállalóm mikor tervez gyermeket vállalni?
– Milyen feltételek mellett használható ellenőrzésre a céges autóba szerelt GPS?

AJÁNLÓ:

Adatvédelmi konferenciánk délután is folytatódik! Az ebédszünet után a Kamerás megfigyelőrendszerek adatvédelméről, legális használatáról beszél szakértőnk.

Vegyen részt a teljes programon! Jelentkezzen kedvezményes áron egész napra!

Előadó: dr. Farkas Tamás, adatvédelmi szakjogász, ISO 27001 vezető auditor

Főbb témakörök:

Munkahelyi adatkezelések

Foglalkoztatottak jogviszonyával összefüggő adatkezelések

  • Álláspályázat, a munkaviszony létesítése,
  • Munkaviszony fennállása,
  • Munkaviszony megszűnésével kapcsolatos adatvédelmi ismeretek,
  • Munka törvénykönyvének speciális adatvédelmi szabályozása.
  • Gyakorlati esetek ismertetése

A foglalkoztatottak ellenőrzése

  • A foglalkoztatottak ellenőrzésének lehetőségei és korlátai,
  • A Munka törvénykönyve ellenőrzésére vonatkozó szabályai.
  • A munkáltató ellenőrzéssel kapcsolatosadatvédelmi teendői
  • A munkavállaló saját tulajdonában lévő, vagy rendelkezésére bocsátott technikai eszközök használatára és ellenőrzése vonatkozó szabályok,
  • A metadatok felhasználhatósága az ellenőrzésben (pl., naplózás, GPS)
  • Az e-mailek kezelése ellenőrzése
  • Beléptetés, ruházat- és csomagátvizsgálás, öltözőszekrény, beléptető rendszerek (RFID kártya, ujjlenyomat)

Hatósági jogesetek, állásfoglalások

  • Jogesetek és gyakorlati következményeik

Az előadás konzultációval zárul. A résztvevőknek lehetőségük van egyedi kérdéseiket feltenni, illetve gyakorlati problémáikra közösen megoldást keresni!

Amennyiben előzetesen megküldi adatvédelmi kérdéseit, problémáit, a válaszokat, megoldásokat anonim módon beépítjük az előadásba. Küldje el kérdéseit az info@infoszfera.hu e-mail címünkre!

RÉSZVÉTELI DÍJ: 24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK:

20% kedvezménnyel 19.920 Ft/fő + ÁFA,  ha jelentkezése  április 15-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom Mű út 300. Rott Andrea +36703380887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a konferencián való részvétel költségét.

A rendezvény keretében ellátást nem biztosítunk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu