ON/OFFLINE MARKETING – Menedzserképző Központ VI. Marketing-délután

KEZDÉS DÁTUMA2019. április 25.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. április 25.

IDŐPONT12.00 - 17.00

RÉSZVÉTELI DÍJ21.000 Ft +áfa

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. április 25.

HELYSZÍNStar City Hotel, 1078 Budapest, István u. 14.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

vi_marketing_delutan_584x300

12.00 – 12.30 Regisztráció
12.30 – 12.40 Moderátori megnyitó
Galambos Róbert, PR szakértő
12.40 – 13.05 Egy franchise rendszer kiépítése, működtetése, marketing-stratégiája
Esettanulmány
Hogyan lehet sikerre vinni egy franchise rendszert? Mikor érdemes belevágni? Hogyan építsük fel a marketing stratégiánkat? Buktatók és lehetőségek…
Elek Márton alapító és stratégiai tanácsadó, Borháló Borkereskedés
13.05 – 14.15 Generációk
Felvezető előadás: Kuti Géza kutatási vezető, iNOW RESEARCH

Panelbeszélgetés az Y – Z – Alfa generációról
Milyen a gondolkodásuk? Hogyan lehet őket megszólítani? Hogyan lehet integrálni a generációkat a munkaszervezetekbe?A beszélgetés résztvevői:
Horváth Magyary Nóra kommunikációs ügyvezető igazgató, K&H Csoport
Kuti Géza kutatási vezető, iNOW RESEARCH
Karátson Mózes HR szakértő, Profiles International Hungary Kft.
Kondor Albert marketing szakember, szakközgazdász
Generációk képviselői

14.15 – 14.40 Magyar tinik a neten
Közösségi média újdonságok
Joanelli Katalin account director, Be Social Hungary
14.40 – 15.10 Kávészünet
15.10 – 15.35 A digitális marketing stratégia alkotás gyakorlati lépései
Kéri Gábor digital&social managing partner, Positive by Hinora Group
15.35 – 16.00 Céges láthatósági kellékek (vizuális tartalommarketing)
Kalcsó Adrienn ügyvezető, Happy Family
Bedi Viktor cégtulajdonos, 123RF Hungary
16.00 – 16.25 Lokális SEO trendek
Mi az ami működik, és mi nem?
Anders Tamás, SzállásMarketing
16.25 – 16.50 Az offline szerepe az online marketingben
Van-e még szükség offline anyagokra? Megmutatjuk, hogyan érdemes az offline marketinget alkalmazni!
Honti Dániel ügyvezető igazgató, tulajdonos, HD-Honti Nyomda
16.50 – Programzárás
 

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

Budapest, Star City Hotel (1078 Budapest, István u. 14.)

Az esemény részvételi díja: 21 000 Ft + áfa

Március 29-ig (péntek) történő jelentkezés esetén 16 900 Ft + áfa a részvételi díj!

Szervező

Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft.

1092 Budapest, Hőgyes Endre u. 13. 3/19., 119 kcs. Ács Nóra 872-2187
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
A Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. a regisztrációt követően díjbekérőt állít ki 8 napos fizetési határidővel, átutalásos kiegyenlítési móddal. Eltérő igények esetén természetesen szívesen alkalmazkodunk a partnerhez, kéréseiket a fenti űrlapon, az „Egyéb számlázási információ, megjegyzés” rovatban legyenek szívesek jelezni. A számlán az étel és az ital közvetített szolgáltatás. Kérjük, az esetleges ételérzékenységet előre jelezzék.
A részvétel lemondását a Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. kizárólag írásban fogadja el. Lemondás esetén van lehetőség a delegálásra, azonban amennyiben a jelzés a rendezvény előtti 10. napon, vagy azon belül történik, a jelentkező köteles a teljes díj kifizetésére.
A jelentkezési lap kitöltésével a szolgáltatás megrendelésre kerül, a fenti fizetési- és lemondási feltételek elfogadásával. A rendezvény résztvevői hozzájárulnak, hogy róluk a rendezvény ideje alatt kép- és/vagy hanganyagok készüljenek.
Az adatok kitöltésével hozzájárul ahhoz, hogy a Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. a megadott elérhetőségekre reklámtartalmú anyagokat küldjön.
Kategória: Téma: