Iratkezelés, iratmegőrzés, iratselejtezés szabályozása a GDPR szerint – Gyakorlati képzés

KEZDÉS DÁTUMA2019. október 10.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. október 10.

IDŐPONT10.00 - 16.00

RÉSZVÉTELI DÍJ29.900 Ft/fő + ÁFA

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. október 09.

HELYSZÍNHunguest Hotel Millenium, 1089 Budapest, Üllői út 94-98.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

A vállalkozások esetében nincs kötelező jogszabályi előírás arra, hogy az irataikat milyen formában tartsák nyilván, hogyan irattározzák, selejtezzék. Az idén tavasszal érvénybe lépő GDPR módosítások ismerete is nagyon fontos, hiszen a cégek rengeteg adatot kezelnek, a szabálytalan adatkezelés, pedig komoly szankciókat vonhat maga után.

Képzésünkön az államigazgatási szerveknek és a vállalkozásoknak is, a hatályos jogszabályi rendelkezéseket alapul véve nyújtunk segítséget irataik kezelésére, megőrzésére, selejtezésére a GDPR szabályok betartásával.

Főbb témakörök:

▪ Adatkezelés szabályozása, a szabályozás szintjei, követelmények, elvárások

▪ EU rendelet követelményei

▪ Hazai törvények hatályos szabályai

▪ Ágazati szabályok

▪ Iratkezelés az államháztartásban és a vállalkozásoknál

▪ Iratokkal szemben támasztott követelmények

 Iratkezelés belső szabályozása, megoldások a gyakorlatban, hasznos tapasztalatok

▪ Iratmegőrzések szabályai

▪ Iratkezelés terén a GDPR érvényesítése

▪ Iratselejtezés, mint a selejtezési szabályzat speciális része, vagy nem szabályoztuk eddig az iratok selejtezését?

▪ Néhány szó a szankciókról és a szankcionálás hazai és nemzetközi gyakorlatáról

▪ Adatkezelési tájékoztató összeállítása a gyakorlatban – feladat megoldás a tanultak alapján

▪ Konzultáció

Előadó: Csóti Csaba iratkezelési szakértő

RÉSZVÉTELI DÍJ: 29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK:

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

20% kedvezménnyel 23.920 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  október 6-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom, Dunasziget u. 18. Rott Andrea +36703381887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu