„Sikeres kimenő hívások – új ügyfelek!” – Menedzserképző Központ Workshop

KEZDÉS DÁTUMA2018. május 17.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2018. május 17.

IDŐPONT13.00 - 17.00

RÉSZVÉTELI DÍJ23.000 Ft +áfa (Május 10-ig történő jelentkezés esetén 21.000 Ft +áfa a részvételi díj.)

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2018. május 17.

HELYSZÍNDanubius Hotel Astoria City Center, 1053 Budapest, Kossuth Lajos u. 19.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

telefonalasws3_584x300

Aktív tudás nélkül és felkészületlenül még a személyes kommunikáció is olykor akadályokba ütközik. De hogyan hat a kommunikációnk telefonáláskor? Mivel nem látjuk a beszélgetőpartner nonverbális jelzéseit, könnyen elcsúszhat a telefonbeszélgetésünk. Mélyreható tudással szükséges tehát rendelkeznünk ahhoz, hogy képesek legyünk irányítani a telefonbeszélgetést.

Bejövő hívás közben is ügyelnünk kell a jól felépített, világosan megfogalmazott, céltudatos kommunikációra, a strukturális felépítésre azonban még inkább szükség van a kimenő hívások esetében.

Képzésünkön olyan gyakorlati tanácsokkal, megoldásokkal, szófordulatokkal látjuk el Önt, amelyek révén nő a magabiztossága, ennek következtében könnyebben meggyőzi majd a vonal végén lévő személyt.

Tematika

– A telefonálás lélektana

– A magabiztosság 4 eleme telefonáláskor

– Felkészülés a telefonálásra

– A telefonos hatásgyakorlás 3 eszköze
• Hangulat
• Hanghordozás
• Szóbeliség

– A kimenő hívások felépítésének 4 lépése
• Megnyitás
• A figyelem/érdeklődés felkeltése
• A reakciók kezelése
• Zárás

– A kimenő hívások 5 jellegzetes típusa
• Hideghívás
• „Inaktív” ügyfelek megkeresése
• Online érdeklődők felhívása
• Ajánlatok telefonos utókövetése
• Ajánlás alapján történő telefonálás

- Gyakorlati tanácsok, megoldások, szófordulatok a hívástípusokhoz
 

A rendezvény fő szakmai partnere Németh Attila telefonálási specialista (www.telefonalas.com).
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

Az esemény részvételi díja: 23 000 Ft + áfa

Május 10-ig (csütörtök) történő jelentkezés esetén 21 000 Ft + áfa a részvételi díj!
Tréner: Németh Attila, telefonálási specialista (www.telefonalas.com)A rendezvény időtartama: 13.00 – 17.00 /kávészünettel – A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást./
Maximális létszám: 50 fő

Szervező

Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft.

1092 Budapest, Hőgyes Endre u. 13. 3/19., 119 kcs. Ács Nóra 872-2187
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
A Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. a regisztrációt követően díjbekérőt állít ki 8 napos fizetési határidővel, átutalásos kiegyenlítési móddal. Eltérő igények esetén természetesen szívesen alkalmazkodunk a partnerhez, kéréseiket a fenti űrlapon, az „Egyéb számlázási információ, megjegyzés” rovatban legyenek szívesek jelezni. A számlán az étel és az ital közvetített szolgáltatás.
A részvétel lemondását a Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. kizárólag írásban fogadja el. Lemondás esetén van lehetőség a delegálásra, azonban amennyiben a jelzés a rendezvény előtti 10. napon, vagy azon belül történik, a jelentkező köteles a teljes díj kifizetésére.
A jelentkezési lap kitöltésével a szolgáltatás megrendelésre kerül, a fenti fizetési- és lemondási feltételek elfogadásával. A rendezvény résztvevői hozzájárulnak, hogy róluk a rendezvény ideje alatt kép- és/vagy hanganyagok készüljenek.
Az adatok kitöltésével hozzájárul ahhoz, hogy a Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. a megadott elérhetőségekre reklámtartalmú anyagokat küldjön.