STRESSZ- ÉS KRÍZISKEZELÉS A MINDENNAPOKBAN – MÓDSZEREK, ESZKÖZÖK EGYEDI SZEMLÉLETMÓDBÓL – Menedzserképző Központ Előadás

KEZDÉS DÁTUMA2020. március 10.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2020. március 10.

IDŐPONT9.00 - 14.00

RÉSZVÉTELI DÍJ25.900 Ft +áfa

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2020. március 09.

HELYSZÍNStar City Hotel, 1078 Budapest, István u. 14.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

stressz__es_valsagkezeles_workshop_584x300

A munkahelyi és üzleti életben a kifogás- és panaszkezelés, az ügyfélkommunikáció és megfelelő ügyfélkezelés előtérbe került napi feladatainkban. A válságkommunikáció gyakorlata az elmúlt években nemcsak a PR szakmában vált gyakoribbá, hanem a vállalkozói szférában is intézményesült.

A munkatársak és az ügyfelek megtartása, valamint a pozitív élmény fenntartása ma már elengedhetetlen a hosszú távú sikeres működéshez. A technikai fejlődés és a fejlesztések eredményei oda vezetettek, hogy a reputációmenedzsmenttel is foglalkozni kell, mert az is beépült a mindennapi életbe. Felgyorsult világunk megköveteli a gyors és körültekintő reagálást – nincs idő felkészülni, azonnal alkalmazkodni kell. Ha minderre nem készítjük fel önmagunkat és munkatársainkat, könnyen áldozatnak érezhetjük magukat, és ebben a stresszes helyzetben nem megfelelően reagálunk, mindez pedig akadályozza a munkafolyamatokat.

A képzésen olyan eszközöket és technikákat mutatunk, amelyek megismerése, elsajátítása után egyszerűbbé és stresszmentessé válhat a stresszes, válságos helyzetek felismerése, kezelése.

A képzésen többek között a következő kérdésekre adunk választ:

  • Hogyan nézzünk szembe a problémákkal?
  • Miként álljunk bele a helyzetekbe?
  • Hogyan kezeljük és győzzük le a stresszt?
  • Hogyan keressünk megoldásokat pánikolás helyett?
  • Miként érveljünk, és hogyan hallassuk a hangunkat?
  • Hogyan gyakoroljunk önfegyelmet és miként összpontosítsunk a problémára?

Kellő önismerettel kiválóan kezelhetjük a helyzetet, és másokat egyaránt!

A képzésen a hazánkban nem szokványos „PROFILING” (önismereti) módszert alkalmazzuk, amely segít megismerni magunkat, és abban is segít, hogy milyen módon támogassuk a környezetünket. Az önismeret segítségével szabadulhatunk meg leggyorsabban a stresszes helyzetekből.

Megmutatjuk, hogyan kezelje ügyfeleit, kollégáit! A képzést olyan menedzsereknek, cégvezetőknek, munkatársaknak ajánljuk, akik konfliktushelyzeteket, stresszes feladatokat, panaszokat, reklamációkat kezelnek online vagy a fizikai térben. Azok jelentkezését is várjuk, akik a magánéletükben is szeretnék jól kezelni a személyes válsághelyzeteket.

Az előadáson 70% elmélet és 30% gyakorlat várható, különböző iparágakból mutatunk gyakorlati példákat!

A képzés B2B vagy B2C területen szolgáltatóknak egyaránt javasolt! Előadónk a nyugat-európai piacon több iparág szereplőit készíti fel a válságok, krízisek kezelésére. Olyan személyes tapasztalatokat oszt meg és olyan gyakorlati példákat mutat meg – bevonva a résztvevőket –, amelyeket az előadást követően azonnal alkalmazni tudnak.

 A rendezvény fő szakmai partnere az Al&E Consulting.
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

Az esemény részvételi díja: 25 900 Ft + áfa

Február 12-ig (szerda) történő jelentkezés esetén 21 500 Ft + áfa a részvételi díj!

Előadó: János Zsolt MAS, nemzetközi piacelemző, üzleti tanácsadó, coach, tréner, transzformáció-specialista

A rendezvény időtartama: 09:00–14:00 (szünetekkel)

Szervező

Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft.

1092 Budapest, Hőgyes Endre u. 13. 3/19., 119 kcs. Ács Nóra 872-2187
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
A Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. a regisztrációt követően díjbekérőt állít ki 8 napos fizetési határidővel, átutalásos kiegyenlítési móddal. Eltérő igények esetén természetesen szívesen alkalmazkodunk a partnerhez, kéréseiket a fenti űrlapon, az „Egyéb számlázási információ, megjegyzés” rovatban legyenek szívesek jelezni. A számlán az étel és az ital közvetített szolgáltatás. Kérjük, az esetleges ételérzékenységet előre jelezzék. A részvétel lemondását a Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. kizárólag írásban fogadja el. Lemondás esetén van lehetőség a delegálásra, azonban amennyiben a jelzés a rendezvény előtti 10. napon, vagy azon belül történik, a jelentkező köteles a teljes díj kifizetésére.
A jelentkezési lap kitöltésével a szolgáltatás megrendelésre kerül, a fenti fizetési- és lemondási feltételek elfogadásával. A rendezvény résztvevői hozzájárulnak, hogy róluk a rendezvény ideje alatt kép- és/vagy hanganyagok készüljenek, valamint a rendezvény helyszíni kiadványában megjelentetésre kerüljön a nevük, az általuk képviselt vállalat nevével.
Az adatok kitöltésével hozzájárul ahhoz, hogy a Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. a megadott elérhetőségekre reklámtartalmú anyagokat küldjön.