Számlázás az alapoktól a gyakorlatig – nemzetközi ügyletek

KEZDÉS DÁTUMA2019. április 17.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. április 17.

IDŐPONT10.00 - 15.00

RÉSZVÉTELI DÍJ23.900 Ft +áfa (Április 10-ig történő jelentkezés esetén 21.900 Ft +áfa a részvételi díj.)

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. április 16.

HELYSZÍNHotel Hungaria City Center, 1074 Budapest, Rákóczi út 90.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

Konferenciánkon résztvevőinknek megismerhetik a nemzetközi ügyletek számlázási feladataihoz szükséges tudnivalókat. Akkor beszélünk nemzetközi ügyletről, amikor üzleti partnerünk EU-s, vagy nem EU-s cég, illetve magánszemély.

Van különbség a nemzetközi számlák kiállításánál, ha a partner EU-s illetve amikor nem EU-s vevő? Miben különbözik a számlázás külföldi devizanemben? Milyen esetekben kell feltüntetni a közösségi adószámot? Mit kell még szerepeltetni a számlán?

Jöjjön el konferenciánkra, ahol szakértő előadónktól választ kaphat kérdéseire!

Előadó: Dr. Sztankó Dániel Közvetett adók, vezető adószakértő, RSM Hungary Zrt.

FŐBB TÉMAKÖRÖK:

  • Hogyan kell számlát kiállítani külföldi partner esetén?
  • Van-e különbség az EU-s és nem EU-s vevők felé történő számlázás során?
  • Hogyan kell számlázni egy fióktelepnek?
  • Számlázás külföldi devizanemben
  • Termékértékesítések számlázása
  • Szolgáltatások számlázása
  • Adómentes közösségi termékértékesítés fogalma
  • Adómentes közösségi termékértékesítéshez kapott előleg kezelése
  • Fel- vagy összeszerelés tárgyául szolgáló termék külföldre irányuló értékesítése
  • Távértékesítés fogalma és a számlázás speciális szabályai
  • Vagyonmozgatások bizonylatolása
  • Láncügyletek fogalma, háromszög-ügyletek adózási lényege
  • Belföldről külföldre irányuló láncügyletek
  • Külföldről belföldre irányuló láncügyletek
  • Belföldet nem érintő láncügyletek, külföldre irányuló szolgáltatásnyújtások
  • Bérmunka számlázása
  • CMR-ek, EKAER és egyéb dokumentumok

RÉSZVÉTELI DÍJ: 23.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK:

17.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  április 10-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3990 Ft/fő + ÁFA

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom Mű út 300 Rott Andrea +36703381887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek: 1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu