Számlázási munkatársak képzése – belföldi ügyletek számlázása közérthetően 2020

KEZDÉS DÁTUMA2020. március 12.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2020. március 12.

IDŐPONT10.00 - 15.00

RÉSZVÉTELI DÍJ25.900 Ft/fő + ÁFA

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2020. március 11.

HELYSZÍNHunguest Hotel MILLENNIUM, 1089 Budapest, Üllői út 94-98.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

A képzés célja, hogy a számlázással foglalkozó munkatársak elsajátítsák a számlázási feladatok ellátásához szükséges tudnivalókat. 2020. július 1-től változás a számlázásban, ráadásul adóértékhatár nélkül kötelezővé válik az online adatszolgáltatás, ha a vevő is adóalany. Ön felkészült már arra, hogy szinte minden számlát látni fog a NAV? Minden szabályt helyesen alkalmaz? Számlázás közben Ön is gyakran szembesülhet olyan számlázási kérdéssel, mint pl. mi lehet, és mi nem lehet teljesítési időpont a számlán, milyen adatokat és hogyan kell feltüntetni a számlán, hogyan kell a számlákat helyesbíteni? Ha Önnek is van saját kérdése, tegye fel előadónknak a konzultáció során!

Előadó: Közvetett adók, vezető adószakértő RSM Hungary Zrt.

Főbb témakörök:

  • Fontos: 2020. július 1-től változás a számlázásban!
  • Számlázási elvek
  • A számla fogalma
  • Mitől lesz valami számla?
  • Mi a különbség a számla és egyéb bizonylat között?
  • Számla kötelező adattartalma
  • Számla kiállításához szükséges adatok
  • Mi a számla melléklet?
  • Kell e SZJ szám, vtsz szám és egyéb megjelölések?
  • Mikor kell a vevő adószáma?
  • Mit tüntessük fel adómértéknek?
  • Mi a teljesítés és részteljesítés?
  • Mit kell feltüntetni teljesítési időpontnak a számlán?
  • Előleg számlázása
  • Időszakos elszámolású ügyletek számlázása
  • Mit kell feltüntetni számlakibocsátási időpontnak a számlán?
  • Hogyan kell helyesbíteni a számlát?
  • Hogyan kell sztornózni a számlát?
  • Mi a csoportos helyesbítő számla?
  • Csoportos helyesbítő számla előnyei és hátrányai
  • Fizetési mód kötelező-e a számlán?
  • Alanyi adómentesek, Katások számlázása 2020. július 1-től
  • Közvetített szolgáltatások számlázása
  • Összetett ügyletek számlázása
  • Bizományi ügyletek
  • Ügynöki díjak számlázása
  • Visszáru számlázása
  • Árengedmények számlázása
  • Bónuszok, voucherek és utalványok számlázása
  • Fordított adózási ügyletek számlázása
  • Ingatlan-ügyletek számlázása
  • Hogyan kezeljük a deviza számlákat?
  • Milyen árfolyamot kell alkalmazni?
  • Online-számla, elektronikus számla, papír alapú számla adatszolgáltatás
  • Mit kell tudni a számlázó programokról?
  • Mit kell tudni az xml-ről, SAF-t fileról
  • Szakmai konzultáció

RÉSZVÉTELI DÍJ: 25.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK:

19.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

22.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  március 1-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3500 Ft/fő + ÁFA

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom Mű út 300. Rott Andrea +36703380887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu