Számlázási ügyintéző – 2 napos képzés – Államilag engedélyezett /E-001894/2019/D002/

KEZDÉS DÁTUMA2019. október 28.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. október 29.

IDŐPONT9.00 - 16.30

RÉSZVÉTELI DÍJ80.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft / fő/2 nap

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. október 27.

HELYSZÍNHunguest Hotel Millenium, 1089 Budapest, Üllői út 94-98.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

A számlázási ügyintéző fő tevékenysége a vállalkozások működésével összefüggő számviteli és pénzügyi feladatok elvégzése, illetve az azokban való közreműködés. Sokan dolgoznak ezen a területen minden szükséges végzettség nélkül, illetve sok esetben kisebb méretű cégeknél a számlázási feladatok az irodavezetőre hárulnak. Képzésünk célja, hogy gyakorlati segítséget, tudást nyújtsunk azoknak, akik most kezdik a számlákkal való ismerkedést, és szeretnének átlátni a pénzügyi folyamatokat, kötelezettségeket.

Előadónk részletesen bemutatja és elmagyarázza a számlázásra vonatkozó jogforrásokat, az Áfa tv. területi alkalmazását, a törvény tárgyi hatályát, a számlával szemben támasztott alaki és tartalmi követelményeket, a számla utólagos korrekciójára vonatkozó szabályokat és a jellemző ügyletek számlázására vonatkozó szabályait.

A képzés az elmélet mellett nagy hangsúlyt fektet a gyakorlatra, a rendszeresen előforduló problémákra megoldási javaslatokat kínál, a napi munka megkönnyítéséhez praktikákat nyújt. A második nap végére a résztvevő alkalmas lesz a számlázási feladatok teljes körű ellátására, beleértve az egyedi, problémás esetek megoldását is.

Főbb témakörök: 

1. nap – Számlázási alapismeretek:

  • számla funkciói
  • Áfa tv. területi és tárgyi hatálya
  • ügyletek csoportosítása az Áfa tv. alkalmazásában
  • teljesítés helyének meghatározása és a teljesítés helyének jelentősége
  • adóigazgatási azonosításra való alkalmasság követelménye
  • teljesítés adójogi fogalma,
  • adójogi teljesítési időpont meghatározásának szabályai
  • számlaadási kötelezettség alóli mentesülés esetei
  • számla típusai
  • számla kötelező adattartalma
  • számla módosítása, érvénytelenítése

2. nap – Egyes ügyletek számlázása:

  • időszakonkénti elszámolásra vonatkozó speciális szabályok
  • tárgyi eszköz értékesítés
  • ingatlan értékesítéssel kapcsolatos speciális adózási szabályok
  • ingatlan bérbeadás
  • előleg adózási fogalma
  • fordított adózás hatálya alá tartozó ügyletek köre
  • ingyenes ügyletek
  • tárgyi adómentességet élvező ügyletek
  • feltételhez kötött adómentességet élvező ügyletek

Előadó: Bonácz Zsolt – adótanácsadó, adószakértő

A 2 napos képzés elvégzéséről államilag engedélyezett tanúsítványt állítunk ki.

Államilag engedélyezett képzés

RÉSZVÉTELI DÍJ: 80.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft / fő/2 nap

KEDVEZMÉNYEK:

60.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft / fő/2 napha egy cégtől a rendezvényre többen jelentkeznek
70.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft / fő/2 nap, ha jelentkezése szeptember 1-ig beérkezik hozzánk.
Jelen képzésünk áfa-mentes

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom, Mű út 300. Rott Andrea +36703381887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az előadáson való részvételt, a kapcsolódó oktatási anyagot, tanúsítványt és vizsgát íróeszközt költségét.
A képzés áfamentes, a díja költségként elszámolható.
Az egész napos vendéglátás költsége a számlán, mint természetbeni juttatás kerül feltüntetésre, mely után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.huu