Transzferárazás 2019. – Új szabályok, esettanulmányok, ellenőrzési gyakorlat

KEZDÉS DÁTUMA2019. január 17.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. január 17.

IDŐPONT10.00 - 14.00

RÉSZVÉTELI DÍJ24.900 Ft/fő + ÁFA (Január 15-ig történő jelentkezés esetén 10 százalék kedvezmény.)

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. január 16.

HELYSZÍNHunguest Hotel MILLENIUM, 1089 Budapest, Üllői út 94-98.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

A transzferárazás az a terület, amelyet az adóhatóság szinte minden esetben vizsgálat alá von. Ezzel összefüggésben jelentősen megváltozott a szabályozási környezet. Előadóink a téma elméleti megközelítésén túl a gyakorlatban megjelenő kihívásokra, kérdésekre is összpontosítanak az új szabályozás tükrében. Továbbá körbejárják a transzferárazás adóellenőrzési gyakorlatát belföldi és nemzetközi kitekintésben egyaránt, mivel a nemzetközi törekvések nagyban meghatározzák a hazai ellenőrzési irányt is.

FŐBB TÉMAKÖRÖK:

  • A megváltozott jogszabályi környezet leglényegesebb elemei
  • A „kétszintű” transzferár dokumentációs kötelezettség
  • A Masterfile és a Local File kötelező tartalmi elemei
  • Az összevonásban rejlő lehetőségek és veszélyek
  • A funkcionális elemzés
  • A szokásos piaci ár megállapítására alkalmazható módszerek és adatforrások
  • Nemzetközi kitekintés, iránymutatások
  • A BEPS hatása a transzferárazásra, CbCR (Országonkénti-jelentés) szabályozás, tapasztalatok
  • Előzetes ármegállapítás (APA) előnyei és a szabályozási környezet változása
  • Előzetes adóhatósági konzultáció
  • A transzferár ellenőrzések adóhatósági tapasztalatai
  • APA eljárás adóhatósági tapasztalatai

ELŐADÓK:

  • Girászin János transzferár üzletágvezető, Niveus Consulting Group
  • Csikós Katalin főosztályvezető-helyettes NAV Központi Irányítás
  • Szabó Rudolf menedzser, Niveus Consulting Group

RÉSZVÉTELI DÍJ: 24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK:

20% kedvezménnyel 19.920 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

10% kedvezménnyel 22.410 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  január 15-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén a szálloda éttermében, a rendezvény után): 3200 Ft/fő + ÁFA

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom, Mű út 300. Rott Andrea +36703381887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé, sütemények, szendvicsek költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu