ÜGYFÉL- ÉS PARTNERKEZELÉS TELEFONON – Menedzserképző Központ Előadás

KEZDÉS DÁTUMA2020. április 21.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2020. április 21.

IDŐPONT09.00 - 13.00

RÉSZVÉTELI DÍJ25.900 Ft +áfa

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2020. április 20.

HELYSZÍNBudapest, Internet

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

telefonos_kommunikacio_webinarium_dm

FELHÍVJUK A KEDVES ÉRDEKLŐDŐK FIGYELMÉT, HOGY AZ ELŐADÁS ONLINE KÖZVETÍTÉSSEL LESZ ELÉRHETŐ!

A telefonon történő kommunikáció elválaszthatatlan része a vállalati arculatnak és a személyes márkának. A telefonálás mikéntjének létfontosságú szerepe van a meglévő ügyfelek megtartásában és az új ügyfelek megnyerésében is. Sokszor a kapcsolatfelvétel és a kapcsolattartás is telefonon történik, legyen szó kimenő vagy bejövő hívásokról. A telefonos kommunikáció pedig minden esetben alkalmat ad arra, hogy kialakítsuk, erősítsük vagy visszanyerjük a bizalmat cégünk és személyünk iránt.

Gyakorlatközpontú képzésünk mindenki számára hasznos, aki napi munkája során rendszeresen használja a telefont kapcsolatfelvételhez és kapcsolattartáshoz. Az előadás különösen ajánlott az értékesítés, a marketing, illetve az ügyfélszolgálat területén tevékenykedő szakembereknek, ügyfélmenedzsereknek.

A képzésen számos gyakorlati példát mutatunk!

Tematika:

A telefonálás lélektana
• A telefonos kommunikáció pszichológiájaA telefonos ügyfél- és partnerkezelés helyes szemléletmódjának „háromszöge”
• a céges image alkotóeleme
• szimpátia és hitelesség kialakítása
• csapatmunka

Az ügyfélkezelés „mérföldkövei” a telefonos kommunikációban
• egyedi 5 lépcsős modell bemutatása

A hatásgyakorlás 3 pillére telefonon
• hangulat
• hanghordozás
• szóbeliség

Személyesség kialakítása a telefonálás során
• verbális fordulatok az ügyfélközpontú kommunikációhoz

A reklamációkezelés alapelvei
• gyakorlati tanácsok a panaszkezeléshez

Az előadás hatására:
  • nő a résztvevők magabiztossága;
  • pozitív megerősítéseket kapnak;
  • átfogó és rendszerezett tudáshoz jutnak;
  • ötleteket, tanácsokat, útmutatót kapnak;
  • megismerik a fejlődési pontokat;
  • új ismeretekkel bővül az eszköztáruk.

 

A rendezvény fő szakmai partnere Németh Attila telefonálási specialista (www.telefonalas.com).
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 21 000 Ft + áfa / fő a részvételi díj!
 
Előadó: Németh Attila, telefonálási specialista (www.telefonalas.com)A rendezvény időtartama: 09.00 – 13.00

! Válasszon ELŐADÁS PLUSZ csomagot
A plusz csomag tartalma:
✔  részvétel a webináriumon
✔  1,5 órás egyéni konzultáció (személyes, online/telefonos formában is választható)
A konzultáció a képzést követő 3 hónapon belül használható fel. A személyes konzultáció a Megrendelő vállalatnál történik. Pest megyén kívüli helyszín esetén az útiköltséget a Megrendelő téríti meg, amelynek díja 40 Ft/kilométer.
✔  35% kedvezmény nyílt képzéseinek valamelyikének díjából
A kedvezmény egy főre, egy eseményen érvényesíthető, a képzés alapdíjából kerül levonásra, és a 2020. június 30-ig megrendezésre kerülő eseményeken váltható be.
✔  10% kedvezmény valamely zárt vállalati képzésünk díjából
A képzésekről a honlapunkon tájékozódhatnak, a kedvezmény a „Hatékony telefonos kommunikáció” tréningen nem vehető igénybe. A kedvezmény 2020. június 30-ig történő megrendelés esetén érvényes, és kizárólag egy tréningen használható fel.
A csomag díja: 49 000 Ft + áfa / fő

Szervező

Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft.

1092 Budapest, Hőgyes Endre u. 13. 3/19., 119 kcs. Ács Nóra 872-2187
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
A Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. a regisztrációt követően díjbekérőt állít ki 8 napos fizetési határidővel, átutalásos kiegyenlítési móddal. Eltérő igények esetén természetesen szívesen alkalmazkodunk a partnerhez, kéréseiket a fenti űrlapon, az „Egyéb számlázási információ, megjegyzés” rovatban legyenek szívesek jelezni. Az előadáson történő részvétel feltétele a díj előzetes kiegyenlítése. Az előadás megtekintéséhez szükséges technikai információkat a Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. a rendezvény előtti munkanapokban eljuttatja a résztvevők felé.

A részvétel lemondását a Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. kizárólag írásban fogadja el. Amennyiben a jelzés a rendezvény előtti 5. napon, vagy azon belül történik, a jelentkező köteles a teljes díj kifizetésére. A jelentkezési lap kitöltésével a szolgáltatás megrendelésre kerül, a fenti fizetési- és lemondási feltételek elfogadásával.

Az adatok kitöltésével hozzájárul ahhoz, hogy a Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. a megadott elérhetőségekre reklámtartalmú anyagokat küldjön.