Új Cafeteria – Céges Juttatások 2019.

KEZDÉS DÁTUMA2018. október 15.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2018. október 15.

IDŐPONT10.00 - 15.00

RÉSZVÉTELI DÍJ24.700 Ft +áfa

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2018. október 14.

HELYSZÍNDanubius Hotel Arena, 1148 Budapest, Ifjúság útja 1-3.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

Túl az első sokkon, amit a jövő évi adótörvény változás okozott, el kell gondolkoznunk ezután milyen juttatásokkal tudjuk a munkavállalóinkat megtartani, motiválni.

Annak érdekében, hogy optimális megoldást találjunk, mely mind a munkavállaló mind a vezetés igényeinek megfelel, időben el kell sajátítani az adózási ismereteket. A népszerű cafeteria elemek át fognak rendeződni. Van aki “béresítésen” gondolkozik, de a legrosszabb forgatókönyv szerint meg is szűnhet a céges juttatási rendszer. A munkavállalók egészségét, rekreációját, jövőbeli nyugdíját szem előtt tartó munkáltatók viszont azon gondolkodnak, hogyan lehet biztosítani a továbbiakban is ezeket a juttatásokat.

Az előadás során részletesen ismertetjük, miként változnak az egyes juttatások adóterhei és az adminisztráció. Áttekintünk valamennyi adóköteles és adómentes juttatási lehetőséget.

Az előadás interaktív, a jogszabályok megismerésén túl gyakorlati tudnivalókkal is gazdagodhat.

Kinek szól az előadás? Minden humánerőforrás és pénzügyi területen dolgozónak, akinek fel kell készülnie a cafeteria szabályzat átdolgozására, a rendelkezésre álló keret meghatározására és minden munkavállalónak, akinek dönteni kell, számára mi lesz a legmegfelelőbb juttatás.

FŐBB TÉMAKÖRÖK:

  • A munkavégzés feltételéül szolgáló juttatások
  • Az oktatási kiadások adókövetkezményei
  • A jövőre is egyes meghatározott juttatásként adózó jövedelmek
  • A jövőre is béren kívüli juttatásként kezelendő juttatások
  • Az adómentesen adható juttatások
  • A munkaviszonyos jövedelemként számfejtendő, de nem pénzben adott vagyoni értékek
  • Hosszú távú ösztönzők, értékpapírok, biztosítások, önkéntes pénztárakba történő befizetések
  • Megoldási alternatívák a lakhatási költségek finanszírozására
  • Számítások a lakás bérleti díjakra, ha kér a dolgozó számlát és ha nem
  • Mi marad az egyes juttatásokból a dolgozónak és mibe kerül a munkáltatónak?
  • A jutalmak és juttatások közötti különbségek, az átminősítés kockázatai
  • Szakmai konzultáció

ELŐADÓ: Horváthné Szabó Beáta igazgató, Tax and legal services, Deloitte Zrt.

RÉSZVÉTELI DÍJ: 24.700 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK:

18.700 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.700 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  október 10-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom, Mű út 300. Rott Andrea +36703381887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu