Vagyonvédelem és kamerák használatának adatvédelmi kérdései (nem csak munkahelyen) – SZÉKESFEHÉRVÁR

KEZDÉS DÁTUMA2020. április 21.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2020. április 21.

IDŐPONT13.00 - 16.00

RÉSZVÉTELI DÍJ24.900 Ft/fő + ÁFA (Április 15-ig történő jelentkezés esetén 20 százalék kedvezményt biztosítunk.)

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2020. április 20.

HELYSZÍNGazdaság Háza, 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

Egyre több helyen üzemeltetnek kamerákat Magyarországon. A kisboltok, nagyáruházak, bankok, társasházak és hivatalok sorra telepítik a kamerarendszereket, sőt, már a buszokon és vonatokon is megfigyelnek. Figyelik az ügyfeleket, ellenőrzik a dolgozókat, sokszor tájékoztatás nélkül. 

Legtöbb esetben kamerás megfigyelések, munkahelyi adatkezelési problémák miatt jelentik fel a NAIH-nál a cégeket!
  • Megszülettek az első kamerarendszert érintő uniós adatvédelmi hatósági döntések. Hogyan tovább kamerarendszerek?
  • Milyen esetben kell hatásvizsgálatot végezni? Hogyan kell érdekmérlegelési tesztet és hatásvizsgálatot végezni? Az előadó a gyakorlatban mutatja be, mit kell tegyen az adatkezelő.
  • Mit tartalmaz egy jó, kamerarendszerre vonatkozó adatkezelési tájékoztató? Megtudhatjuk, milyen tájékoztatót kell kifüggeszteni a kamerával megfigyelt területen.
  • A GDPR-ral kapcsolatos legújabb törvényváltozásokkal összefüggésben milyen kamerarendszereket is érintő módosításokat vezetnek be?

Előadónk gyakorlati példákon keresztül, részletesen ismerteti a szabályokat, amelyeknek meg kell felelni, hogy a kamerarendszerünk által készített felvételeink legálisak legyenek. Így szükség esetén jogosan felhasználhatjuk őket, akár bizonyító erejük lesz.

Mindenkit érint az előadás, aki kamerarendszert üzemeltet:

  • a munkahelyen
  • a logisztikai központban
  • a magánház kertjében
  • a társasházban
  • a rendőrautóban
  • a pénztárnál és a trezor szobában
  • a tömegközlekedési eszközön
  • a közterületen
  • az egészségügyi intézményben
  • a parkolóházban
  • az óvodában, iskolában
  • a benzinkúton
  • a parkolóban

AJÁNLÓ:Adatvédelmi konferenciánk már reggel elkezdődik! Ebédszünet előtt A munkavállalók legális megfigyeléséről beszél szakértőnk.

Vegyen részt a teljes programon! Jelentkezzen kedvezményes áron egész napra!

Előadó: dr. Farkas Tamás, adatvédelmi szakjogász, ISO 27001 vezető auditor

Főbb témakörök:

Kamerák használata

  • A szükségesség és arányosság kérdésköre.
  • A kamerás adatkezelések jogalapja
  • Az érdekmérlegelési teszt (LIA) elvégzése
  • A hatásvizsgálat (DPIA) szükségességének megállapítása
  • A kamerák és felvételeik felhasználásának peremfeltételei

Kamerarendszerek üzemeltetésének szabályai

  • A kameratelepítés szabályai (A telepítéssel megbízott vállalkozó felelőssége.)
  • Álkamerák
  • A felvételek felhasználása (betekintés, másolatkészítés, törlés, adatszolgáltatás)
  • A felvételek megőrzési idejének „szabadsága”
  • Törlés, biztonsági másolatkészítés kérdései

Az érintetek tájékoztatás a kamerák használatáról

  • Az adatkezelési tájékoztató kellékei
  • A tájékoztatás helye és ideje

A szabálytalan adatkezelés hatásai

  • Az adatvédelmi hatóság eljárása,
  • Az bírósági jogérvényesítés
  • Hazai és uniós adatvédelmi hatósági döntések, jogesetek a kamerahasználtról
  • Fejlődés és korlátozás irányai

Példák a követendő és a helytelen gyakorlatra

Az előadás konzultációval zárul. A résztvevőknek lehetőségük van egyedi kérdéseiket feltenni, illetve gyakorlati problémáikra közösen megoldást keresni!

Amennyiben előzetesen megküldi adatvédelmi kérdéseit, problémáit, a válaszokat, megoldásokat anonim módon beépítjük az előadásba. Küldje el kérdéseit az info@infoszfera.hu e-mail címünkre!

RÉSZVÉTELI DÍJ: 24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK:

20% kedvezménnyel 19.920 Ft/fő + ÁFA,  ha jelentkezése  április 15-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Szervező

Infoszféra Kft.

2315 Szigethalom Mű út 300. Rott Andrea +36703380887
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a konferencián való részvétel költségét.

A rendezvény keretében ellátást nem biztosítunk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu