Rendezvény program
A jól beállított Facebook vagy Google Ads (Adwords) hirdetés olcsó, mérhető, tesztelhető és az elérhető legjobb célzást nyújtja. Miért fizetne ügynökségnek, ha cégen belül Ön is elsajátíthatja a két leghatékonyabb online hirdetési rendszer használatát?
Gyakorlati hirdetési szemináriumunk segítségével tapasztalt szakértőinktől tanulhatja meg a Facebook hirdetések – ma még kevesek által alkalmazott – trükkjeit és újdonságait lépésről lépésre, kiscsoportos tréning keretén belül.
- Hallgatóink a képzések elvégzése után olyan tudás birtokába jutnak, amely segítségével önállóan és hatékonyan tudják használni a hirdetési platformokat és annak hirdetési eszközeit.
- Olyan ismeretekhez juthatnak, melyek tovább növelik kampányaik megtérülését, előnyt szerezve a versenytársakkal szemben az online csatatéren!
- Megismerkedhetnek olyan bevált technikákkal, amikkel jelentősen javítják kampányok áttekinthetőségét rengeteg időt megspórolva a kampányok felállításakor és az optimalizálás folyamán.
- Továbbá választ kaphatnak korábban felmerült kérdéseidre, amiket eddig nem tudtak senkitől megkérdezni!
A képzéssorozat első napján a Google Ads hirdetésekről szerezhetnek mélyreható ismereteket az érdeklődők.
RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK:
- Saját laptop használata nem kötelező, de ajánlott. WIFI biztosított.
- A Facebook szeminárium részvételi feltétele: saját Facebook üzleti fiók.
Előadó: Klausz Melinda közösségi média specialista
Főbb témakörök:
- Megismerheti a speciális beállítási lehetőségeket is lehetővé tevő Hirdetéskezelőt,
- Megtanulhatja hogyan célozzon célcsoportjára (kor, nem, érdeklődési kör stb.) a leghatékonyabban.
- Megismerheti a Facebook hirdetési szabályokat és trendeket és megakadályozhatja, hogy a Facebook kitiltsa, vagy letiltsa 28 napra hibás hirdetési tevékenységei miatt.
- Megtanulhatja, mobilja segítségével hogyan ellenőrizze és szabályozza leghatékonyabban hirdetéseit,
- hogyan kövesse hirdetésekkel ügyfeleit,
- illetve hogyan mérje hirdetései hatékonyságát, hogyan optimalizálja megjelenéseit és kampányait.
- Mérés ellenőrzése, beállítása – FB pixel létrehozása, elhelyezése.
- Kampánybeállítások, konverziók mérése (Mi a konverzió? Hogyan mérjük) – Konverzókövetés módjai (Url-szabályok és mérés alapeseményekkel) – Kódok ellenőrzése (Pl. Chrome bővítménnyel) – webkonverziós kampány létrehozása (Konv. hozzárendelése hirdetéssorozathoz).
- Haladó célzási beállítások – Geográfiai célzás (GPS, gombostű, helyszínek csoportos hozzáadása) – egyéni célközönség létrehozás, mentés – REMARKETING – RETARGETING működése – célközönségek létrehozása, használata, célzások, címkézés – Részletes célzási beállítások: érdeklődés alapján, átfedések ellenőrzése – célzás kapcsolatok alapján – hasonmás és hasonló célcsoport létrehozása, használata.
- Hirdetéssorozat költség-, ütemezés és elhelyezés beállításai, licitstratégia – hirdetés elhelyezései és kiválasztása – Insta hirdetésekről (Insta és FB fiók összekapcsolása) – hirdetés Messengerben – Ütemezés beállítása – licitstratégiák módjai.
- Haladó kreatívok létrehozása – Galéria hirdetés és létrehozása – Call to action gomb – dinamikus kreatív (és eredmények).
- Különleges (keveset használt) kampánymegoldások – Ajánlat és létrehozása, beváltása – Lead Ads kampány és kreatív létrehozása.
- FB hirdetési szabályok – Életkor, tiltott tartalom, GDPR – képek ellenőrzése, kép szabályok 2019.
- Kampányok kiértékelése és jelentések beállításai.
- Kampány optimalizálás – hirdetések optimalizálása – Licitek, gyors módosítás – kreatív tesztelés – célzás tesztelés – elhelyezés tesztelés – landing oldal tesztelés.
- Facebook Business Manager és beállításai.
- Ötletek FB kampányokhoz cél alapján – Követők szerzése – E-mail feliratkozók – termékértékesítés – saját tartalom népszerűsítés alapján.
RÉSZVÉTELI DÍJ: 50.000 Ft/fő/nap + ÁFA
KEDVEZMÉNYEK:
15% kedvezménnyel 42.500 Ft/fő/nap + ÁFA, ha jelentkezése április 27-ig beérkezik hozzánk.