Vállalkozások fejlődésének láthatatlan akadályai

KEZDÉS DÁTUMA2019. május 30.

BEFEJEZÉS DÁTUMA2019. május 30.

IDŐPONT10.00 - 13.30

RÉSZVÉTELI DÍJ15 900 Ft +ÁFA/fő

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÓ2019. május 30.

HELYSZÍNMercure Budapest City Center, 1052 Budapest, Váci utca 20.

REGISZTRÁCIÓ

Rendezvény ajánlása  
Tervezés Nagyobb méret

Rendezvény program

Vállalkozások fejlődésének láthatatlan akadályai – Kelkó Tamás előadásában

Szeretné, hogy az Ön cége is egy igazi sikertörténetté váljon? A Mannaszappan 4x-es növekedésének elvét Ön is átveheti cégébe

május 30. – 10:00 – 13:30 | Budapest | Jegyek csak korlátozott számban kaphatók!

“25 év szakmai pályafutásom alatt tapasztalt 7 leggyakoribb akadály, amelybe minden vállalkozó előbb-utóbb beleütközik, és csak nagyon kevesen jutnak túl rajtuk.”

Jelentkezzen rendezvényünkre 2019. május 17-ig, és vegyen részt kedvezményes áron!

Sajnos nem fog tudni rájönni egyedül!

Hiába tanul, fejleszti magát, minden akadályra nem fog tudni rájönni egyedül, arról nem is beszélve, hogy egyáltalán felismeri-e adott helyzetben, hogy egy bizonyos akadállyal áll szemben, és azt hogyan kellene leküzdenie?

Mondok egy szemléletes példát, ami bizony nagyon sok vállalkozóra, de a munkatársaikra is igaz. Ha egy forró fazék vízbe belerak egy békát, akkor azonnal kiugrik. Ha azonban langyos vízbe rakja, és lassan melegíti fel, akkor észre sem veszi és egyszercsak megfő!

Az elmélet ugyan vitatott, mármint a békával, de az ember mentálisan így működik, az egymás után következő kis változásokat nem nagyon érzékeljük, amíg már nem nagy a baj!

Vagyis belülről nem fogja mindig látni, hogy változtatnia, egy új szintre kellene lépnie, mert belülről minden más, mint kívülről. Arról nem is beszélve, ha olyan akadályokkal küzd, amiket nem is ismer, akkor csak azt érzi, hogy küzd, de nem tudja mivel és miért, csak küzd és gyakran küszködik!

A Mannaszappan 4x-es növekedésének titka

Szeretné, hogy az Ön cége is egy igazi sikertörténetté váljon? A Mannaszappan 4x-es növekedésének elvét Ön is átveheti cégébe. A tudatosan végzett cégépítésnek köszönhetően, amit a Manna 1,5 éves korában kezdtünk, 4 éves korában már menedzsment irányította a céget, és a tulajdonos csak stratégiai ügyekkel, beruházásokkal, fejlesztésekkel foglalkozott, napi ügyekkel nem.

De a legfontosabb, hogy a Manna akkor érte el a legnagyobb növekedést (egy éven belül 4-szeres, 35-ről 125 főre!), amikor a tulajdonos már nem volt benne a napi irányításban! Vagyis az egyik legfontosabb növekedési akadály még időben el lett távolítva!

Ha volt már olyan helyzetben, hogy megrendeléseket, üzleteket kellett elengednie, vagy visszautasítania, mert nem bírták volna leszállítani vagy leszolgáltatni, akkor tudja miről beszélek.

Egy kérdés van csak ezek után: Ön is meg tudja-e, meg akarja-e csinálni?

 Tematika:

  1. Mi hiányzik a legtöbb vállalkozásból ahhoz, hogy versenyképes legyen?
  • Miért illúzió a minőség?
  • Mennyire ismeri a versenytársait? Erősségeiket, gyengeségeiket?
  • Min múlik leginkább, hogy milyen áron/árréssel tudja értékesíteni a termékeit?
  1. Mi titka a pár év alatt több száz %-os növekedés produkáló cégeknek?
  • Mit jelent valójában az “üzleti érzék”?
  • Az RTL Cápák között műsor legfontosabb tanulságai!
  • Miben jók a gyorsan fejlődő cégek vezetői?
  1. Melyik az értékesebb: ötletek versus tervszerű munka?
  • Az Intel példája
  • 3 magyar esettanulmány
  1. Miben nyilvánul meg a rövidlátó gondolkodás?
  • Miért fontos a mérés és elemzés?
  • Hogyan mentettem meg “halálra ítélt” 600 milliós vállalkozást?
  • Magyar vállalkozások rémképe: az emelkedő munkabérek, van-e megoldás?
  • Hogyan lehet csökkenteni a bérköltséget 50-100%-al?
  1. Mit jelent a vállalkozásában dolgozni és a vállalkozásán dolgozni:
  • Mi a legfőbb különbség egy igazi vállalkozó és az önfoglalkoztató között, avagy valójában miért magánvállalkozó a legtöbb cégtulajdonos?
  • Mi a legfőbb oka annak, hogy a legtöbb cégtulajdonos képtelen kikerülni a napi taposómalomból?
  • Egyáltalán ki alkalmas vállalkozónak, cégtulajdonosnak?
  1. Vállalkozások “ismeretlen” fejlődési fázisai:
  • Milyen fejlődési fázisokon megy végig minden vállalkozás, ha tud róla, ha nem?
  • Milyen akadályok vannak az egyik fázisból másikba való átlépés útjában?
  • Mi köze a fejlődési fázisokhoz a kispolski vezetésnek és egy vonatszerelvénynek?
  • Mi köze mindennek nemcsak a munkatársak, hanem az alvállalkozók, beszállítók kiválasztásához is?
  • Hogyan lehet skálázni egy vállalkozást, hogy minél kevesebb stresszel járjon a fejlődés?
  1. És jöjjön a legkeményebb dió: a vezető kiválasztás:
  • Milyen vezetők kellenek a cégébe ahhoz, hogy kiléphessen a napi feladatokból?
  • Ehhez képest hol tolja el a cégtulajdonosok 90%-a a vezető-kiválasztást?
  • Igaz-e, hogy egy jó cégnek valójában 2 vezetője van?
  • Cégtulajdonosként milyen feladatai lesznek utána?
  • Ezeket a feladatokat miért nem bízhatja alkalmazottakra?

Előadó: Kelkó Tamás – szervezetfejlesztő, HR szakértő

“…a 90-es években főleg multinacionális cégeknek, bankoknak, informatikai cégeknek dolgoztam, 1999 óta pedig kifejezetten kis- és középvállalkozásoknak segítek növekedésük elősegítésében, a tulajdonos “egykezes irányításból” való kiszabadításában, középvezetői csapatuk kiépítésében, kulcsemberek toborzásában és integrálásában, továbbá középvállalatok nagyvállalattá fejlesztésében.”

Jegyek:

Early Bird – egyéni: 12 900 Ft +ÁFA/fő 05.17-ig, 1 vagy 2 fő részére vásárolt jegy esetén!
Early Bird – csoportos: 9 900 Ft +ÁFA/fő 05.17-ig, minimum 3 fő részére vásárolt jegy esetén!
Standard: 15 900 Ft +ÁFA/fő 05.17. után, 1 vagy több fő részére vásárolt jegy esetén!

Szervező

MAVOR Legal Kft.

Budapest Aktuális Ma csapata +36705867791
Jelentkezésekre vonatkozó feltételek
Minden rendezvényre történő regisztrációt a beérkezést követően, legkésőbb 48 órán belül visszaigazolunk, melyet e-mailben megküldünk az Ügyfél jelentkezésekor megadott e-mail címre. A visszaigazoló e-mailhez csatolt dokumentum alapján az Ügyfél ellenőrizheti a mindenkori rendezvény meghirdetett részleteit (időpontját, helyszínét, díját) és a kiegyenlítéshez szükséges részleteket. A jelentkezés (regisztráció) szolgáltató általi visszaigazolása szerződéskötésnek minősül, fizetési kötelezettséget von maga után.